Kız elbiseli keçe magnet

Geçen hafta hazırladığım bir maget modeli. 
Kız bebek için, elbiseli... Belinde inciden kemeri, Eteğinde çiçek şeklinde taşı ile beğenilen bir model oldu. İzmir'e doğru yola çıktı...
İzmir'e gönderdiğim bu iş ayrı bir keyif verdi bana sanki.. Memleket kokusu mu aldım dersiniz :)
Uçan balonlu ve aydedeli magnetimle beraber, bu model de emeksensin'de satışta.
Ben de isterim diyenler iletişim sayfasından ya da cicibiciisler@hotmail.com'dan bana ulaşabiliyorlar....
Mutlu kalın...




Yorumlar

  1. Çok romantik görünüyor,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ederim. Eh prenses kızlara da romantik olsun dimi ama :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Ben de geldiiiim! Ne ciciymiş hakkaten buralar! Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiinnn :) Ne güzel sürpriz bu böyle, ikramda bulunalım hemen size, Bir post geride balonlar var alır mısınız, ordan biraz önce parmak oğlan, sizin kadar yakışıklı olmasa da arkadaşlık eder belki, daha gerilerde köpecikler, kuzucuklar....
      Güzel vakit geçirmenizi dilerim buradayken, her zaman beklerim, sevgiler...

      Sil
    2. Aman Allah'ım bu kadar cici şeylerle karşılaşacağımı bilsem daha önce gelmez miydimmm? Çok teşekkür ederim! Ne naziksiniz...
      Aslında daha önce uğramıştım buralara ama artık mudavim olucam belli oldu!

      Sevgiler

      Sil
    3. ziyaretleriniz ve güzel yorumlarınızla beni nasıl mutlu ettiniz bilseniz... beni ziyeret eden, güzel yorumlarını esirgemeyen her misafirim çok özel benim için, ben de sizin için herzaman ziyeret edilebilecekler arasına girdiysem ne mutlu bana...

      Sil
  3. ellerinize sağlık çok tatlı olmuş :)
    izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Süslü Püslü :) hoşgeldiniz, teşekkürler tatlı yorumunuz için, ziyarete gelicem ilk fırsatta...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder