BENİM DE ELİMİN HAMURU OLDU!!



Sonunda bunu da yaptım. Elimi hamura buladım. Uzuunca zamandır çeşitli bloglarda gördüğüm şeker hamuru ile yapılan kurabiyeler pastalar iştahımı kabartırken, bir yandan da bu güzel şeyler nasıl yapılır diye merakımı ve öğrenip yapma isteğimi kıpraştırıp duruyordu.

Araştırdım, soruşturdum, okudum vee sonunda bir deneme yapma cesaretini kendimde buldum.

Sonuç aşağıda resimlerini gördüğünüz kurabiyeler ve benim bu işi bilenlerine bırakma kararım oldu.

Tamam kurabiyeler fena olmadı, ama okadar zahmete değer mi bilemedim. Daha az zaman ve efor harcayarak daha lezzetli kurabiyeler yaptığım oldu. Tabiiki işin ustaları benimkilerden çok daha yemeye değer, damakta ve gözde tat bırakan harika kurabiyeler yapıyolar.

Bu kurabiye deneyimden sonra kendime çıkardığım dersler şunlar oldu:

1-Her işe burnunu sokma
2-Gördüğün her güzel şeyi yapabileceğin fikrinden vazgeç artık, yetenek ve beceri diye bişey var, ve o sende olmaya bilir buna alış.
3- Ama yine de herşeye rağmen, yaşın kaç olursa olsun, öğrenme ve yeni şeyler deneme azminden vazgeçme, kimbilir belki de birgün, onlardan biri sayesinde yıllar önce kaybettiğin şeyi bulursun!!












Yorumlar

  1. Lezzetlerini bilemem ama görüntüler gayet güzel, hiç acemilik kokmuyor.
    O maddeleri de yazdırıp karşıma değil, gözlüğüme yapıştırmalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. enfes görünüyorlar, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. harika görünüyorlar... bence uğraştığına değmiş:)

    YanıtlaSil
  4. burdan bakınca sonuçlar çok güzel görünüyor ama....

    YanıtlaSil
  5. oooooooooooo usta işi olmuş bunlar.cnm bnm gayet güzel olmuşlar ama ben her yaptıgımda bir daha yapmıycam diyorum inan bunları yapana kadar iki tepsi su böregi açarım:D:D vede yorulmam insan strese giriyor şeker hamurunu kendin yapınca lezeti iki katı oluyor cnm seni çok öpüyorum bu arada epeydir görüşemedim cnm

    YanıtlaSil
  6. Kendine haksızlık etme bence gayet güzel görünüyorlar.Eminim tadıda öyledir.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Nihal hanım, sizin gibi becerikli bir hanım için o maddeler gerekli değil bence, teşekkürler..

    Yetenek-sizin, çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  8. Okuyan, Ahh nasıl uğraştım bilsen, baya yordular beni :)

    Ada ve deniz, teşekkürler, güzel yorumlar unutturuyor yorgunluğu sanırım yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
  9. mavii; canım benim, çok sağol ya, ama yok ustalık kim ben kim:) aynen bunları yapana kadar neler neler yapar insan, ustalarını tebrik ediyorum, neler yapıyorlar öyle. Ben de şeker hamurunu kendim yaptım. O ne zor öyle, asıl uğraştıran o kızım zaten. Ama bidaha yaparsam diye not ettim birkaç püf, Bakalım yaparsam artık :)
    Buarada evet görüşemedik, biliyosun işte benim iş-ev derken zamanı bir türlü ayarlayamıyorum :(

    YanıtlaSil
  10. Özi, teşekkürler canım, tatları güzel oldu gerçekten, şeker hamuru ayrı bir tat veriyor kurabiyelere, Ama bu iş için gerçekten ciddi emek gerekiyor, ve malzemeler nekadar bol olursa okadar güzel sonuçlar elde edilebilir. ben de işte meraktan bi deniyim dedim :)

    YanıtlaSil
  11. Neden bunları bir de polimer kille yapmayı denemiyorsunuz?:)) Çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  12. Nedret abla bişey söyliycem güleceksiniz, Ben gülüyorum aklıma geldikçe, birkaç gece önce rüyamda gördüm, tutkallı hamur yapıyodum bunun için, rüyamda el attım o işe de :))

    YanıtlaSil
  13. Görüntü çok güzel, eminim tadıda güzeldir.Bence devam edin...

    YanıtlaSil
  14. haseldesign, tadı güzeldi evet, ben özellikle nescafe ile beraber sevdim onları yemeyi, ama yenilir mi bunlar diye tereddüt edenler de olmuş görünce :))
    Devam etem konusunda ise, sanırım ancak özel bir gün ya da istek olursa yaparım tekrar gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
  15. vay vay vaaay
    ne hünerliymişsin bacım
    özel mözel bigünüm olursa sipariş veririm gari:)

    YanıtlaSil
  16. Sen iste yeterki Sevgicim, ama özel günde yaparım, mözele karışmam :b

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Ayser samimi yorumun için teşekkürler. Şeker hamurlu kurabiyeler bence başarılı. Çok güzel görünüyorlar. Sevgiler...Mihriban....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Mihriban, ziyaretin ve güzel yorumun için. Sevgiler...

      Sil
  18. Harika... Paylaşımlarınız için teşekkürler ve tebrikler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için Ben teşekkür ederim Yasemin. Sevgiler :)

      Sil
  19. Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler Mehmet nar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder