Keçeden bebekli magnet

el yapimi dogum hediyesi


Keçeden yaptığım bebekli magneti paylaşmak istedim bugün sizinle. Doğum için hazırlık yapan annelere bir alternatif. ben magnet olarak düşündüm ama Bebek şekeri ya da lavantayla birlikte de kullanılabilir. Emeksensinde satışta aydedeli magnetim. Şansı bol olsun inşallah.





Yaptığım işleri elimde de fotoğrafliyorum çünkü boyutlarının net olarak anlaşılmasını istiyorum. Başka bir yöntem aklıma gelince onu kullanıcam, ama şimdilik böylesi en kolayı oluyor benim için. Bunu neden söyledim? Bu şekilde ürün resimleyen arkadaşlarımız var, dolayısıyla kimse birilerini taklit ettiğimi düşünsün istemem ki zaten yaptığımız işlerin konusu benzerlik gösterse de kendileri aynı değil. Herkesin kendince bir tarzı var.
el yapimi dogum hediyesi
Taklit deyince, son günlerde birkaç arkadaşımızın ürünlerinin taklitten de öte çalındığı ile ilgili yazılar okudum, bahsi gecen facebook sayfalarına baktığımda gerçekten de, üzerinde isimlerinin bile yazılı olduğu resimlerin birebir alınarak, o resimler üzerinden sipariş alınmaya çalışıldığını gördüm. Hiç hoş bişey değil. Evet esinleniyoruz, ama taklit etmiyoruz. Kendimizden birşeyler katıyoruz, özgün işler çıkarmaya çalışıyoruz.Dedim ya herkesin kendince bir tarzı var. Sevdiğimiz şeyi yaparak başladık bu işe, ticari kaygılarımız olmadan. Yaptığım her işte keyif olıyorum ben, bakıp bakıp seviyorum kendi yaptığım modelleri. Bir başkasının fikri olan birşeyi yaparak keyif alamazsın ki. Hele de hakkına girmek birilerinin? Allah korusun.
 Neyse lafı çok fazla uzatmayayım. Konuyla ilgili Tiryaki hobide bir yazı var zaten. Taklitçilerin adreslerini de veriyor. Facebook kullanan arkadaşlar şikayette bulunabilsinler diye. Yazıyı görmeyenler buradan ulaşabilirler.

Sevgiyle kalın, mutlu bir gün oldun hepimiz için inşallah....





Yorumlar

  1. kenarlarını nasıl kestin, özel bir makasla mı yoksa sizzix mi? merak ettim kenar detayları çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, Tahmin ettiğin gibi Sizzix:)) daha önce sülfile makası ya da rulet kesici kullanıyordum, ama sizzix in verdiği görüntüyü vermiyor ikisi de, Ayrıca sizzixle kesmek ikisinden de daha kolay oluyor.

      Sil
    2. teşekkürler:) bende sizzix yok malesef açıkcası bir kaç birşey için de almak gelmiyor içimden:)
      sevgiler...

      Sil
    3. adetli iş yapmadıktan sonra çok ta gerekli değil aslında, kalıpları ayrı bir külfet bu aletin zaten. Aslında en iyisi imkan varsa lazer kesim yaptırmak, tabiiki seri iş yapanlar için, ya da belirli birkaç modeli sürekli kullananlar için.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık ne cici olmuşlar.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Zeynep, beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu daha önce keşfedemediğime üzüldüm :) yaptığınız işlere bayıldım :) elinize, emeğinize sağlık.. Allah yolunuzu açık etsin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz evimacademy, çok çok teşekkür ederim güzel, samimi, şevk veren yorumunuz ve duanız için. Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder