ASYA BEBEK, HEP BÖYLE KAL



Temmuz ayında bir hafta senelik izinim sırasında uzun yıllardır tanıdığım çok sevdiğim bir aileyi ziyaret etmiştim. Bebekleri var nasıl şeker anlatamam. Ama bu resim anlatabilir belki :)



 İşte bu minik hanım, Asya bebek burdaki pembiş kuzuyu çok sevdi. Önce görünce biraz şaşkın şaşkın baktı, sonra gözleri onu aramaya başladı, biraz sonra da gördük ki, pembişle pek bi samimi olmuşlardı. O hoş görüntüleri keyifle izlerken fotoğraflamayı akıl edemedim hiç.

Senelerin nasıl hızlı geçtiğini, pek çok güzel şeyi geçen zaman içinde unutuverdiğimizi biliyorum, Bu resmi burada yayınlayıp, o güzel aileyle geçirdiğim günü, mutlu anları, ve Asya bebeğin bu minicik halini yıllar sonra da hatırlamayı umuyorum.

Ailesiyle tanıştığımızda Asyanın bir ablası vardı, henüz 1 yaşında, aynı Asyacık gibi çok güzel, bıcır bıcır. Şimdi üniversiteye giriyor. O yıl ben yeni mezun olmuştum. Şimdi dönüp baktığımda sanki 15 yıl hiç geçmemiş...


Asya ve ablasını yanyana gördüğüm günden beri, garip duygular içindeyim. Zaman nasıl birşey? Yaşarken çok uzun, yaşanıp geçtikten sonra nasıl böyle kısa olabiliyor? Neden hep ileri doğru gidiyor, durmuyor, geri dönmüyor? İnsan yaşlandıkça daha mı hızlanıyor?

Bayat bi espiriyle bağlıycam yazıyı, kusura bakmayın, birden anlamlı geldi de bana :))


Durdurun dünyayı, inecek varrr :))))



Yorumlar

  1. :) müsait bi yerde ben de insem fena olmayacak:) yaş ilerledikçe zaman da hızlanıyor sanırım
    (bu arada koocamaaan bir maşallah Asya bebeğe;) )

    YanıtlaSil
  2. biyasimadahagirdim; :))azıcık yavaşlarsa atlayalım hemen bence :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben zeynep..bebk gercekten cok tatlıymıs....maşallahh..

    zıarete geldımm hemende ızlmeye aldım..sızde gelır ızlersenız sevınırım...yaptıklarınızı ınceledım ellerınıze saglık..cok guzel..

    http://tatlczeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Zeynep, Ne iyi etmişsin.
    Ben de sana kocaman bir Maşallah diyorum, 4 çocuk, üstelik 3+1 senin deyiminle:) ne ara fırsat bulup yaptın o yemeye kıyılamıycak tarifleri, baya bi vakit geçiricem blogunda anlaşılan, takipteyim ben de:)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı çok güzel gerçekten Allah nazarlardan saklasın.Zaman gerçekten sandığımızdan da çabuk geçiyor.

    YanıtlaSil
  6. Amin Sevtap, bütün bebişler nazardan uzak olsun.

    zaman senin için de ikizlerle beraber eminim daha hızlı akmaya başlamıştır :)

    YanıtlaSil
  7. allah bağışlasın çok tatlı maşalah.

    YanıtlaSil
  8. Evinnesesiveamigurumi; Teşekkürler, Hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder