balonlu keçe magnet



Çok yoğun geçen bir haftanın ardından yeni bir modelle başlayalım yeni haftaya. Yine keçeden hazırladığım uçan balonlu, kız için pembe, erkek için mavi renkte  magnet bebek şekeri.


 Bu şirinlerle ancak akşamları uğraşabiliyorum ama günün bütün yorgunluğunu alıyorlar.

Birkaç model daha var sırada paylaşılmayı bekleyen. Bu hafta açılışı bu uçanbalonlu modelle yapayım istedim. 
Bebekler için çalışmaya devam...
Biten siparişlerin postları da gelecek ilk fırsatta.
Sağlıklı, mutlu, güzel sürprizlerle dolu bir hafta olsun hepimize inşallah.
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş gerçekten, çoooook beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel yorum için çok çookk teşekkür ederim. Sevgiler Emre Bora Bebeğe ve güzel annesine...

      Sil
  3. Merhaba cok guzel olmus ellerinize saglik... birde bir sorum olacakti, magnetleri normal silikonla mi yapistiriyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,
      Yapıştırma için genellikle sıcak silikon kullanıyorum.

      Sil
  4. Ellerinize saglik... magnetleri silikonla mi yapistiriyorsunuz acaba ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder