çalışmalardan kareler

Önceki postta paylaştığım kalp lavanta keselerine devam ediyorum, bir yandan da yeni bir model için çalışmam var. Biraz klasik denilebilir aslında yaptığım modelin teması, ama yapmasam olmazdı.:) 
Bitmiş halini nezaman görürüz tabi orası meçhul..:) 
Bazen siparişleri yetiştirme telaşından, bazen yeni bişeyler ortaya çıkarma heyecanından, bazen de tamamen benim miskinliğimden bu başlanıp yarım kalmış işler bir köşede öylece bekliyorlar uzun zaman... Bunlar için öyle olmamasını umuyorum ama az önce, tam da bu postu hazırlarken önümden bir kucak kumaşla geçen iş arkadaşımın kollarındaki rengarek yeni kumaşlar beni bambaşka hayallere sevketti.. Sanırım ilhamım geliyo, lavanta keselerini sağsalim bitirebilmeyi diliyorum şimdi yoksa onlar da tehlikeye girecek..:D

Balıklama daldığım posttan yine balıklama bir çıkış yapıyorum, giriş ve sonuç cümleleri olmayan başka başka postlar bizi bekler, kalın sağlıcakla...
Bana ulaşmak isterseniz cicibiciisler@hotmail.com mail adresim

Ve son zamanlarda blogda olamasam da facebook.com/cicibiciisler de daha fazla zaman geçiriyorum, oraya da beklerim.

Ha bir de şuraya da bakabilirsiniz...facebook.com/Hanimlarburada

Yorumlar

  1. sizin eliniz değidikten sonra klasikde eminim çok güzel olurlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim dilek doğan, Sevgiler..;)

      Sil

Yorum Gönder