Nişan için lavanta kesesi / magnet

keçe lavanta kesesi
Biraz romantik mi olduk ne?
Kalpler, güller, ve inciler.. 
Eh olsun okadar, çünkü
 Bir nişan töreninde konuklara dağıtılmak üzere lavanta keseleri hazırlıyorum.. Şimdilik kırmızı ve beyaz renklerini yaptım, pembe de olacak..
keçe,lavanta kesesi, magnet,
 Bu modeller sadece lavanta kesesi olarak yapılıyor, elbise dolaplarına asılıp, çekmecelere  konulabilsin diye.. Mıknatıs ilavesi ile magnet olarak ta kullanılabilirler..
lavanta kesesi, magnet
 Nişan için hazırlıyorum şimdilik ama kına ve nikah için de uygun olmaz mı sizce?...

 Ben sevdim bu lavantalı keseleri, yapımı da çok keyifli, kalp gül ve inci üçlüsünü çok seviyorum zaten, özel bir ilgim var onlara..:)
Daha önce de bu üçlüyü kullanarak resim çerçeveleri hazırlamıştım. 
Diğer lavantalı modeller için buraya bakabilirsiniz.
Fiyat bilgisi ve sipariş için de bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...


Yorumlar

  1. Zarif kesecikler elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler yapıyosunuz kıskanıyorum sizleri yaaaaaaa bende böyle güzellikler yapmak istiyorum
    bende yeni keçe meraklısıyım bir blog açtım ama bloğumda daha doğru düzgün bişey yok şu aralar bol bol blog takip ediyorum ve hayran kalıyorum yapaılan işlere..inşallah bende yaparım böyle güzel şeyler
    artık bir ev hanımıyım zamanım bol öğrenmek için....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hanım hoşgeldiniz...
      keçe merakınızı başarılı güzel işlere çevirebilecek 3 önemli faktöre sahipsiniz bence, İlki merak ve istek, ikincisi bunu besleyecek bol bol örnek ki bloglarda fazlasıyla mevcut, vee düşündüklerinizi hayata geçirecek zaman. Güzel çalışmalar yapacaksınızdır eminim, biyerden başlamak şartıyla tabi, bu işte en kötüsü kararsızlıktır, nerden nasıl başlasam kaygısıdır. Siz bu aşamadasınız sanırım, çabuk atlatmanızı dilerim.:)
      SEvgiler...

      Sil
  3. Elinize sağlık, çok cici olmuş kesecikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim, sevgiler...

      Sil
  4. Çok hoş gerçekten keseler, kırmızı olan beni daha çok cezbetti kenarlırını kağıtlar için olan şekilli makasla mı, yoksa özel bir kesiciyle mi kestiniz harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp formunda benim de favorim her zaman kırmızı, sanırım bu da yansımış bu işe biraz :)
      Kenarlarını kesmek için sizzix bigshot kullanıyorum, şekilli kağıt makasları bunun için uygun değil maalesef..

      Sil

Yorum Gönder