Veee iste beklenen erkek patik-1-

Erkek bebek anneleri bu yazı size. Hep süslü püslü kız patikleri yaptım, bizim oğluşlarımıza neden yapmıyorsun dediniz. Yaptım oldu :b ben beğendim, aklımda birkaç model daha var, küçük adamlar için de geliyor patik modelleri...


Bu modeli ilk defa çalıştım, tamamen doğaçlama gelişti, ufak kusurları olsa da sevimli göründü benim gözüme. Siz ne dersiniz?

Burada hazırlarken heyecanla fotoğraflayıp bir ipucu vermiştim :)

Takipçilerim biliyor, sadece patik yapmıyorum, bebek şekeri  magnetlerim, kapı süsü çalışmalarım, lavanta keselerim var. Hepsi burada :)
Siparişleriniz için cicibiciisler@hotmail.com adresine mail gönderebilirsiniz.
Hazır ürünler için de emeksensin dükkanımı ziyaret edebilirsiniz.
Ah bir de söylemezsem olmaz, Cicibici işler facebook sayfam var :) 

Yorumlar

  1. sabah sabah bu ne enerji maşallah:) ama çok şirin olmuş bu:) nasıl da bakıyor afacan afacan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aha ha :)
      canım enerji akşamdan kalma, Sabah işe gömüldüm hemen, ama sağolsun blogger'ın otomatik yayınlama özelliği :) DAha sırada bir sürüü taslak var, çoktaaan bitip yayınlanmayı bekliyorlar, çözümü böyle buldum şimdilik, akşamdan taslakları düzenleyip otomatiğe alıcam:))
      Bu arada patiği beğenmene de sevindim, ilk defa bu modeli yaptım, ben beğendim ama herkes beğenir mi diye de düşünmedim değil :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. hmm öyle desene:) beğendim beğendim erkeklere hep sade, kızlara cicili bicili nereye kadar erkeklerin de böyle şirin şeyler giymek hakkı değil mi:)

      Sil
    3. Evet canım kesinlikle:) perakende bebek giysileri satarken erkek bebek annelerinde en çok aldığım tepki olurdu bu :)

      Sil
  2. ay çok beğendim :) çok güzel olmuş ellerine sağlık, bende denedim bitane ama biraz büyük dikmişim çıkıyor ayagından oğlumun :) bu model çok tatlı olmuş, diğerlerini de sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOğru ya, senin canlı prova şansın da var :)
      Lastik dik canım içine, toplar öyle. hazır resimlenmiş bitane daha var, yayın sırasını bekliyor:) Diğerleri bakalım nezaman :)

      Sil
  3. çok tatlııııı bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablamm, mutlu rttim brni güxel yorumunla. SEvgiler..:)

      Sil
  4. ellerine sağlık canım çok şirin duruyor...
    diğer modelleride sabırsızlıkla bekliyorum...
    bol satışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neclacım teşekkür ederim, ahh iki gündür kırıklık var üzerimde bir türlü taslağı düzenleyip yayınlayamadım. İkinci patik hazır oysa..
      Sevgiler...:)

      Sil

Yorum Gönder