Yerine ulaşan sipariş-üç minik patik

el yapımı bebek patik
Zaman nekadar hızlı akıyor böyle, yetişemiyorum... Ne çabuk Cuma gününe geldik, haftayı bitiriverdik anlamadım. Vesileyle hayırlı cumalar diliyorum hepinize, bu mübarek günde hepimizin duaları kabul olsun inşallah. Allahım sıkıntısı olanları ferahlatsın, herşeyin hayırlısını versin hakkımızda...

Biten siparişlerin postları olacak demiştim, demiştim de yayınlayamamıştım ya birtürlü... işte onlardan biri.. Henüz doğmamış bir bebiş için anneciğinin istediği minicik patikler...
Küçük hanıma çok yakında kavuşacaklar. Patikleri aldıklarında, seslerinden aldığım heyecan ve mutluluk hep daim olsun inşallah,
el yapimi bebek patik
 Bu da hazırlık aşamasında olan bir iş, bakalım ne olacak....
el yapimi bebek patik
Tekrar hayırlı Cumalar olsun efendim, Mutlu bir hafta sonu diliyorum...

Yorumlar

  1. pek şeker olmuş hepsi de, güle güle giyilsinler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elisi defteri Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  2. amin diyorum... ne şeker bu patikler böyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimbenim atölyem, teşekkürler, sevgiler....

      Sil
  3. maşallah ne kadar güzel olmuşlar, güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evimacademy, amin canım inşallah, güzel günlerde kullansınlar..

      Sil
  4. cok güzeller. ellerine emegine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Gülsüm..
      Sevgiler...

      Sil
  5. Nasıl cici nasıl şeker patikler öyle. çok güzel işler yapıyorsunuz ellerinize sağlık:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu güzel yorum için teşekkür ederim, bu güzel yorumları aldıkça daha bi ilham ve çalışma şevki geliyor bana, çok mutlu oluyorum inanın..
      Sevgiler benden de size....

      Sil
  6. canım yaaa çok tatlı bunlar bayıldımmm. bende yünden patikler hazırladım ama bunların yeri de bambaşka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım, Senin patiklerini bilmezmiyim,daha çok emek var senin yaptıklarında, hakkını da veriyorsun her işinde olduğu gibi. Senden bu güzel yorumları almak beni ayrıca mutlu ediyor. Tekrar çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  7. bu patikleri kim bilir ne hangi şeker giyecek!!
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Syhn,ben de çok merak ediyorum ama daha doğmadı bile o şeker, annesi giydiğinde inşallah resim gönderirse hep beraber bakar severiz..:)

      Sil
  8. hepside çok güzel olmuş tatlım..
    ellerine sağlık sahipleri güzel günlerde kullansınlasr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Neclacım, çok teşekkür ederim..

      Sil
  9. hepsine hayran kalıyorum hep hep hep:))

    blogumdaki çekilişe beklerim bu arada

    http://aslievievi.blogspot.com/2012/10/cekilis.html

    bu benim ilk çekilişim destek bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslı Han, ilk fırsatta geliyorum ben de..

      Sil
  10. Ayselcim harika olmuş eline koluna sağlık bol müşteriler
    kaç numaraya kadar yapıyorsun bunları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim, amin hepimize inşallah.
      Patiklerimi 1 yaşa kadar 3 boy olarak yapıyorum. çocuklar yürümeye başladığında ortopedik ayakkabılar tercih ediliyor, ama evde ayaklarını sıcak tutsun diye isteyen anneler için de özel olarak ayak boyuna göre çalışabilirim. Şimdilik böyle bir talep gelmedi, daha çok yeni doğmuş, yaşına girmemiş bebekler için yaptım...

      Sil

Yorum Gönder