Sahibine gittiiii-yeni model kız patik

Dünkü face'li faciadan sonra (sayfa url'sinde facebook kelimesi olduğu için, işyeri bilgisayarımdan açamıyorum hala) bugün biraz patiklere dönelim. Bu patikler ilk defa çalıştığımbir model oldu, Çoktan sahibine gitti bile. Ama asıl sahibine, minik ayaklara ulaştı mı bilmiyorum. Çünkü hediye olarak alındılar. İnşallah küçük hanım da sever bu cicileri..

Siz de bebeğiniz için ya da hediye olarak keçe patik yaptırmak isterseniz bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Diğer patik modelleri için buraya, hazır olan patiklerden satın almak için de emeksensin'e bakabilirsiniz.

Yorumlar

  1. çok ciciler, fiyonkuna bayıldım =) eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, marifet fiyonkta zaten :))

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuşlar,fiyonk yapmak gerçekten de hiç kolay değil.Ben denedim yamuk yumuk oluyor,arasını iple sıkınca daha rahat oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubanne teşekkür ederim canım, evet fiyonk yapmak göründüğü kadar koay değil aslında, ama tekniğini kapıp elin alışınca kolay olur. Bu patiktekiler de beni biraz zorladı aslında, çünkü zaten patiğin ön kısmı küçücük, kurdelelerim genişti, en uygun bu oldu, onu da küçücük yapmak pek kolay olmadı :)

      Sil
  4. bunlar süper olmuş valla ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene, sevgiler...

      Sil
  5. ellerinize sağlık cok cici bişey olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Ben de gelicem ziyaretinize, Sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder