Sosyal medya cahili ben ve Facebook-Bir de 10 marifet sergisi

Evet evet, Sosyal medya kullanımının alıp başını gittiği bu devirde ben bu konuda cahil ilan ediyorum kendimi. Herzaman ön yargılı olarak baktım bu Facebook  twittter işlerine. Bunlarla geçirilen zamana acıdım, kendileriyle uğraşmaktan dolayı işlerini ve hatta eşlerini kaybedenleri gördükçe diş biledim, Yıllar önce bir heves, eski okul arkadaşlarımı bulurum niyetiyle açtığım hesabıma, ayda bir ya baktım ya bakmadım.
Şimdilerde yaptığım keçeden patikler ve bebek doğum/doğumgünü hatıraları, bebek odası süsleri hazırlama ve satma işine yoğunlaşınca bir de baktım ki, bu işler faceb kta da yapılıyor satılıyor. Hatta ciddi bir pazaryeri olarak görülüyor sosyal medya. E ben kusur mu kalacaktım! "Bir facebook sayfası bile yok" mu dedirtecektim kendime? HAYIR!! Tüm cahilliğime, facebook karşıtı fikirlerime meydan okuyup blogum için, cicibici işlerim için bir sayfa açtım...
 Ben de Cicibici işler olarak artık facebook'tayım.
Ama neyi nasıl yapacağımı bilmiyorum, Sayfayı açtım da öyle bir garip, kimsesiz, boynu bükük duruyor, Ne gelen var ne giden... NEDEN? çünkü bendeniz kendisini nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Zaten mevcut işlerimle zamansızlıktan yakınıp duran ben bir de facebook sayfası açtım. Aferim bana! 
Geçen akşam yeğenime sosyal medya editörüm olmasını teklif ettim ama paşamız yoğun ders programı nedeniyle teklifimi reddetti :)) Haklı çocuk üniversiteye hazırlanıyor, bilişim okuyor, inşallah mezun olunca güçlü bir editörüm olacak:)) Ama şimdilik kendi işimi kendim görmem gerekiyor ve ben sizlerin yardımını rica ediyorum..

Bu işten anlayan, bilen, sayfası olan olmayan arkadaşlarım, bana bir yardım eli uzatın n'olur. Her türlü tavsiye, fikir, öneri, yardım tekliflerinize açığım, dört elle sarılırım. yorum yaparak, İletişim formunu kullanarak ya da cicibiciisler@hotmail.com mail adresine mail göndererek bana ulaşabileceğinizi de hatırlatmak istiyorum.

Bunca lakırdıyla bu resim arasında bir ilgi kuracağımı bekleyenler de vardır ama hayal kırıklığına uğrayacaklar. Bu anlattıklarımla resmin hiçbir ilgisi yok arkadaşlar. Olsa da çok saçma olurdu zaten. Ama geç olmadan bahsetmem gereken, benim de üzerime düşeni yapıp hatırlatmam duyurmam gereken bir konu var, bu resim o yüzden burda. 

Resimdeki kuzu geçen hafta doğdu, birkaç patiği de yüklenip 10 Marifet sergisine giden Sıpa abisiyle hatıra fotoğrafı çektirmek istedi gitmeden önce.

 10 Marifet sergisine çok az zaman kaldı. Bir kez de ben hatırlatayım istedim, 10Marifetli hanımların el işlerinin sergilenip satışa çıkarılacağı, ve gelirinin Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfına bağışlanacağı bir sergi bu. 14 ve 18 Ekimde yapılacak olan sergi ile ilgili aşağıdaki görselde ve burada detaylı bilgi var. Ben İstanbulda olmadığım için gidemiyorum, ama gitme imkanı olanlar için çok güzel bir etkinlik olacağını da düşünüyorum.

Güncelleme: gıcığım işte bu facebook'a kendi yazıma girip yorumlara cevap yazamıyorum, çünkü işyerimde de bilgisayarlarda sosyal medya kısıtlaması var.  Sitelerin Adı bile geçince sayfayı açmıyor. başlıkta bir değişiklik yaptım bakalım düzelecek mi, yoksa toptan yazıyı mı değiştirmek gerekecek... göreceğiz... 

Güncelleme 2: Yok kelimeleri tek tek değiştirdim hala açılmıyor, Bir de yazı içinde verdiğim linki iptal edeyim bakalım... 
Güncelleme 3: sorun yine çözülmedi. Mesai saatlerinde facebook haram, anlaşıldı :) blog ana sayfasında sorun yok ama sadece bu yazıyı açmak istediğimde sayfa açılmıyor. Dolayısıyla yorumlara dönüşler cepten olacak:) Demaokraside çare çookk:)
Ama daha kalıcı bir çözüm önerisi olan varsa buyursun lütfen....

Yorumlar

  1. hayırlı olsun:) ben de arada düşünüyorum açsam mı diye ama daha öyle bir girişimde bulunmadım..sen amigurumi de mi yapıyorsun o sıpa çok sevimli görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, inşallah. Ama ilk günden olana bakar mısın, url'de facebook kelimesi olduğu için işyerindeki bilgisayardan sayfayı açamıyorum, zamanımın çoğu da orada geçtiği için bu sayfayı nasıl devam ettirebileceğim meçhul...
      Amigurumi de hobilerim arasında, ama keçeye göre daha fazla zaman ve dikkat gerektiren bir iş, bir okadar da zevkli ama. Amigurumi etiketine bakarsan yaptığım işlerden örnekler de görebilirsin, sıpa blogda yayınlamadığım işlerden birisiydi, ama ben de çok severim kendisini...:)

      Sil
  2. ;);) çokkk sevimli bişi bu ama;) ellerinize saglıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hale çıtak, çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni bu güzel yorumla, sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder