Masalarımda neler var dersiniz ? (Mim)

Biraz geç kalmış olsam da Sevgili blog arkadaşım evim benim atölyem'in gönderdiği mim nihayet yayınlanıyor. Çalışma masanızda neler var diye soran bir mim di bu, neler yok kiiii diye cevaplayasım geldi:)
Benim bir iş yerinde bir de evde olmak üzere iki adet masam var efendim, İkisi de birbirinden dağınık, ikisi de birbirinden perişan halde. Ama bu mimi alınca azmettim, sebat ettim ve biraz yola soktum kendilerini :b
Ancak bukadar oldular :)
İlk gördüğünüz iş yerindeki masam. 
Baya bi toparlamışım ha :)
Güneş ışığının yansımasıyla kamufle olmuş bir yığın var orada işi bitip dosyalanmayı bekleyen evraklardan oluşan. Resim çekicem diye hizaya girdiler, yoksa öyle bir arada durdukları görülmüş şey değildir :)
 Burada da hesaba çekilmeyi bekleyen evrak yığını var, vazgeçilmez telefonum,yazıcım, ajanda, kaşeler, kartvizitler, ıvır-zıvır işte.Klavyenin arkasında gördüğünüz turuncu nesne, kendi ellerimle ördüğüm bardak altlığım, gerilerde bir postum vardı kendisiyle ilgili..
Ve evdeki masam, Blogumda gördüğünüz el işleri kendisinin yardımı ile yapılır. Birazcık toparlanınca nasıl şen oldu anlatamam, Tarihinde çok az rastlanmış bir durumdur bu, ve genelde çok kısa sürer :)
O kutular bir açılır pir açılır...
Gördüğünüz gibi şeffaf saklama kapları kullanıyorum en sık kullandığım malzemeler için, zaman kaybını önlüyor şeffaf kutular.
 Hobi dolabımdan burada bahsetmiştim daha önce size. Çoook kahrımı çekmiş hala da bana katlanan dolabım..
bu mimi de böylece tamamlamış oluyoruz sanırım. Eeee şimdi kime gitse kime gitseee?
Bursalı bir blogger'a gidiyor:) Biç Dik Giy
Bilgenin gemisi'ne gidiyor
veee Evim academy'e gidiyor..
Hadi kızlar sıra sizde :)



Yorumlar

  1. çok teşekkür ederim canımcım tez zamanda masamı toplayıp derleyip düzenleyip bende göstereyim :D

    YanıtlaSil
  2. Canım yaa adımın geçmesine o kadar çok sevindim ki anlatamam.Allah razı olsun :) Özel bi çalışma masan yok malesef :( Üç çocuklu bi evde kendime özel bi yer bulamadım :)) Şimdilik çekmecelerle idare ediyorum.Senin keç dolabını çok sevdim ya.Şöyle duvardan duvara bi dolabım ve büyük bi masam olsa iyi olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, benim masa da pek amacına hizmet etmiyor zaten, genelde üzeri dağınık olduğundan yerde kesme matı üzerinde çalışıyorum :) anlayacağın masa değil önemli olan :) Dolabım benim de çok küçük geliyor artık, masanın altı dolabın etrafı malzemelerin olduğu kutularla dolu inan, oraları çekmedim hiç, benim de bir çalışma odasına ihtiyacım var aslında :) İnşallah en ısa zamanda rahat çalışabileceğin bir alana sahip olursun sende.

      Sil
  3. çok güzel:)) sevindim bu mimi görünce:) keçelerini nerden alıyorsun canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimi Sevdiğim bir arkadaşım gönderdi de, cevaplamasam olmazdı dimi :b
      Canım teşekkür ederim, sayende masamın yüzü güldü biraz toparlandı da :)
      keçelerimi iş yerimin tedarikçisi olan bir firmadan alıyorum. Bursaya geldiğinde almak istersen yardımcı olurum. Ya da gönderebilirim de istersen. Mail at konuşuruz. Sevgiler..

      Sil
  4. canııım çok cici ürünlerin var ve kumaşlarına bayıldım :)
    bana da beklerim yakın zamanda oyuncak yapmaya başlayacağım ben de :)
    ojesandigi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, klumaşlarımı ben de çok seviyorum. Oyuncak yapmak çocukluk hayalimdi benim de, şimdi elimde birsürü imkan varken vaktim yok ne yazıkki. Senin oyuncaklarını bekliyorum bakalım, ne güzel şeyler olacak kimbilir.. :)

      Sil

Yorum Gönder