Ahşap Kitaplığımı boyadım

Yeni bir haftaya başladık yine En sevmediğim gün galiba pazartesi, Keşke bugün de pazar olsaydı. Sadece pazar tatil olunca yetmiyo, pazartesiye için için kin güdüyorum böyle olunca, hatta artık bu kinimi dışa da vurmaya başladım.
Ben kendisine kin gütmüşüm de Pazartesinin çok umrundaydı bu sanki. 'Sen bana küsmüşsün ben de sana küseyim' demiyo, İşleri sıralıyo ardı ardına. Birazdan ben bu isteksizliğimi üzerimden atmak ve işlere sarılmak zorunda kalacağım, iyisi mi tatlı tatlı yapalım, küslüğü bir tarafa bırakalım ve güzel mutlu ve verimli bir hafta olmasını dileyerek pazartesiden de özür dileyelim dimi?
Herkes için güzel bir hafta olmasını diliyorum. bu haftaya birkaç hafta önce bir pazar günü boyadığım kitaplığımı göstererek başlamak istiyorum.Kendisi aslında benim nerdeyse 20 yıldır kullandığım kitaplığımdı. Kitaplar çoğalıp almaz olunca emekliye ayrıldı ve daha rahat bir görev aldı. Benim hobi dolabım oldu. Malzemelerimi barındırdı. Ama zamanla bu hobi dolabı da sık sık kullanılır olmaya başladı ve emektar dolabım biraz yenilenmek istiyacı hissetti. Yenilik te ola ola bir boyanmak oldu.
Maviciğimin ayna çerçevesini
boyamasından cesaret alarak, ne zamandır aklımda olan dolabımı boyamaya giriştim ben de. Zımpara falan yapmadan, sadece silerek, sprey boya ile fıs fıs boyayıverdim. Öyle kolaymış gibi söylediğime bakmayım yordu beni aslında. 4 kutu beyaz sprey boya yedi, daha olsa da yerdi. Bazı yerleri dalgalı kaldı, tam kapanmadı sanki, ama zaten içi dolu olacak, diye dışına daha çok özen gösterdim. Ona rağmen yan tarafında da biraz dalgalanma var gibi geliyor. Amaaa yirmi yıllık dolap bundan daha iyi ancakbir profesyonelin elinde olabilirdi diye avutuyorum kendimi. 





Yorumlar

  1. canım benimmmmm mavicigin geldi:)))
    çok teşekkür ederim öncelikle ne kadar incesin hem benden bahsedip linkinide vermişsin ay pek sevindirik oldum ilham vermek ne güzelll
    dolabındakilere gözüm takıldı hayatım onlar keçe mi? cennet mi orası şimdi düşüp bayılacagım dükkan gibi
    gelelim dolabına ne kadar çok boya yemiş bi tane yaglı boya alsaymışsın yeticekmiş sanki ellerin hala agıryodur parmak ucun onu bir süre sıkmak o etkiyi yapıyor bence çok güzel olmuş dalgalanma filan görünmüyor ama boya sabitleştikçe oda kaybolur gider göre bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin mavimmm.
      Senin ayna boyaman bana cesaret verdi gerçekten, tabi bir de biraz zaman ve dolabı birlikte balkona taşıyacak birisi gerekiyordu. Bu şartlar da sağlanınca sıvadım kolları :) PArmaklarım dediğin gibi mahvoldu ama, bendeki boyun fıtığı da eklenince kolum birkaç gün ağrıdı, dediğin gibi birdaha böyle bir işe kalkışmadan önce farklı alternatifleri düşünmem gerekecek. Olsun buı da bir deneyim oldu.
      Dolabımda gördüklerin keçe canım. Keçeden yaptığım işler beğenilince malzemeyi elimde hazır bulundurmak gerekti, ben de işi ticarete döktüm biraz biraz, hem de sevdiğim keyif aldığım şeyleri yaparak işin stresinden de uzaklaşmış oluyorum, iyi oluyor. İstediklerini söyle göndereyim canım sana da.

      Sil
  2. çok güzel olmuş .Acemide olsak sonuçta bizim emeğimiz en güzeli.Güle güle kullan.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekür ederim, eskisinden daha güzel oldu bence )
    gerçekten kendi yaptığını daha bi çok seviyor insan, başarma duygusu, üretme duygusu çok hoş bişey.:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Sevgi. :)

      Sil
  5. harika olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Beyaz insanın içini açıyor, pek bi ferrah görünüyor.. eline sağlık güle güle kollan inşallah.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Tatlı cadı, ferahlatıyor, evi genişletiyor sanki beyaz renk. Çok seviyorum ben kullanmayı. Teşekkür ederim güzel yorumun için. Hoş geldin bu arada ne iyi ettin, her zaman beklerim.

      Sil
  7. bende bu aralar şu boyama işine merak sardım, birkaç deneme yapıcam yakında, hangi marka boya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya inanır mısın boyanın markasına hiç dikkat etmedim:) hem zaten 3 farklı boya kullandım:)
      bir tane bende vardı, yetmeyeceğini düşünerek babama 2 kutu daha aldırdım, değişik marka almış, üç kutuyu kullanınca baktım bir tane daha olsa iyi olur rötuş için, ilkini aldığım yerde kalmamıştı, başka almak zorunda kaldım :)
      ANlayacağın boya çorbası oldu bu iş:) Ama böyle büyük birşey boyamaya kalkışırsan benden tavsiye boya tabancası ya da klasik yöntem, yani fırça kullan, elini çok yoruyor insanın:)

      Sil

Yorum Gönder