Allahım, Çok Mes'udum...



 Sonunda Yaptım işte. Huzurlarınızda benim Hello Kitty'm:))
Bütün alaylı bakışlara, bıyık altından gülüşlere, hatta açıktan yapılan (aile içinde) eleştirilere göğüs gerdim, yılmadım ve bitirdim narin Kitty'mi. Allahım çok mes'udum. Çocukken beni mahrum ettiniz böyle oyuncaklardan, yaşayamadığım çocukluğumu bırakın da şimdi birazcık olsun böyle yaşayayım, engel olmayın bana dedim, Siper ettim kendimi örgüme, kimse görmeden gizlice devam ettim örmeye ve tataamm!! Beni nankörlükle suçladılar biliyor musunuz:(
Bir sürü oyuncağım olmuş, Almanyadan bile gelmiş miş, ben niye hatırlamıyorum dedim, çünkü hepsini paralamışım. Ben? Kıymet bilmiycem? Yalan, iftira.
Neyse, son gülen ben oldum:)) Şaşırdılar, çünkü beğendiler. Bu Kity'i hemen sevgili Ser'ciğim sahiplendi, işyerimdeki arkadaşlarımdan ikisi de sipariş verdi. Ağzım kulaklarımda anlıyacağınız.:))


Ama teşekkür etmem gereken birileri var. Onları söylemeden edemiycem. Öncelikle Sevgili Yasemin Kale'nin hello kitty yapılışı rehberim oldu. Kendisini uzun zamandır takip ediyorum zaten, bu rehberi yayınlaması da benim için çok çok iyi oldu. Daha sonra da burdaki ve şurdaki  yazılarımda yorumlarıyla bana destek veren, beni yüreklendiren sevgili arkadaşlarıma, teşekkürler.
Gören de bi Kitty yaptım diye Hemen kendimi amigurumici oldum sanıyorum zannedicek, yok öyle değil de, ama mutlu oldum ya. Biliyorum daha çoook ekmek yemem lazım olmak için, çok çalışmam lazım çok. Yine de bi ışık gördüm kendimde, ondan bu mutluluğum. Siz ne dersiniz?
s

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Özlem, Beğendiğine sevindim. Ayrıca bu kitty'cik sayesinde seni tanıdığıma da sevindim. Çok hoş çalışmaların var. İzlemeye aldım bloğunu :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ayyy ne kadınlar var ya rabbim...ben mendil bile öremiyorum sen neler yapıyorsun...eline sağlık...bu arada mimini ancak cevaplayabildim canım..bloğumda görüşleriniz için hazır beklemektedir...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. neselihaller, teşekkürler canım. Akşamları biraz iş stresini atmak için iyi oluyor bunlar. Bende sizin gibi çocuklar yok, olsa yapamam herhalde.
    şimdi mime de bakıyorum, dersine iyi çalışmışmısın bakiim:))

    YanıtlaSil
  5. ayy zevkle okudum cnm seni tanıdıgımada çok mesudum bende kırmızı kittiy çokta hoş olmuş eline saglık

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler mavişim, ben de seni tanıdığıma çok memnunum.

    YanıtlaSil
  7. ben teşekkür ederim canım. ellerine sağlık. kulaklarını doldur bundan sonrakilerin olur mu:)))

    YanıtlaSil
  8. ayy evet, kulakları doldurmadan üç tane yaptım o hızla :) bundan sonrakileri doldurucam ama :)

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı olmuş, geniş bir zamanda bende deneyeceğim :))

    http://pembekopuktasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kesinlikle denemelisiniz, çok keyifli bir uğraş..

      Sil

Yorum Gönder