Keçe bebek seti-Kapı süsü-yastık-magnet


Kerem Bebeğin doğumunu heyecanla Bekleyen ve hazırlıklarını yapan anneciği, bu tatlı bekleyişin heyecanına cicibici işleri de dahil etmek istedi, seve seve kabul ettim ben de 💓😍
Kerem için neler yaptık bakalım istermisiniz?



keebebek kapi susu erkek bebek kız bebek bebek odası dekorasyonu
Büyük Boy safari kapı süsü, yaklaşık ebatları 50x60 cm. her zaman yaptığım modelden ufak bir farkı var. o da ayıcığı çıkarıp yerine sevimli bir ceylan yerleştirdim 😊


Dekoratif Takı yastığının yaklaşık büyüklüğü 40x40 cm. kılıfı süet dokulu ekru renk kumaştan, iç astarı beyaz pamuklu kumaş ve 1.kalite boncuk elyaf dolgulu.. Kılıfın üzerinde safari konseptine uygun olarak bir model hazırlayıp Kerem'in ismini de yazdım. Keçe figürlerden bir kısmı aplike edildi, bir kısmı da dolgulu olarak kullanıldı..

Kerem'i görmeye gelen misafirlere hediye olarak verilecek magnetler, aslan, fil, zürafa ve bulutlar..

Vee Bebek Odasının süslemesinde kullanılmak üzere ilave olarak magnetlerden biraz daha büyük boylarda zürafalar, ceylan, hipocuklar ve palmiye ağaçları hazırladım.. 

yenidoğan bebek için keçe kapı süsü yastık magnet bebek şekeri ve oda süslemesiBen bu yazıyı yayına hazırlayana kadar Kerem bebek çoktan dünyaya geldi..🙈🙈 Umarım şimdi bu cicibiciişlere bakarak mutlu gülücükler dağıtıyordur anneciğine.. 😄

Siz de bebeğinize özel cicibici işlerden isterseniz tek yapmanız gereken buraya tıklayıp bana ulaşmak.. 
En güncel paylaşımlarımı görmek için sosyal medyadan da beni @cicibiciisler olarak takip edebilirsiniz..😉



Yorumlar