İkiz Bebek Kapı Susleri

 İkiz kapı süslerinin cicibiciişler'de çok özel yeri var..  Çalışmalarımın yarısına yakını ikiz bebekler için oluyor neredeyse, tüm çeşitlerimin ikiz bebek versiyonları mutlaka var, ama en çok ikiz civciv magnetler ve kapı süsleri tercih ediliyor..

İlk günden bu yana heyecanlı anne adaylarının istekleri ile ikiz kapı süslerinde öyle bir çeşitlilik oldu ki inanın ben bile bazen karıştırıyorum modelleri birbirine..  İşte burada hem kendi kafa karışıklığımı gidermek hemde sizlere modelleri topluca göstermek istedim.. 
DİKKAT!! bundan sonraki kısımlarda çok sayıda fotograf vardır,  Tabi forografları modelin ilk halinden sonuncuya doğru sıralı olarak koymak isterdim ama, modelin hangi sırayla değiştiğini de karıştırıyorum 🙈🙈  İyisi mi şöyle karışık bi şekilde bakalım, ama söz veriyorum en sonra ilk hali olacak, onu unutmam mümkün değil tabiiki.. 😉

1- Gökyüzü temalı modelin kız/erkek ikizler için olan ponnyli versiyonu



2-Ponnyli versiyonda bir yenilik daha, biz geldik yazısının altında ikizlerin isimleri...

3- ponnyli modelin iki isimlikli versiyonundan yola çıkarak ponny yerine bir kelebek kullanarak, gökyüzüne bir ay ve yıldız da ekledik..


4- İkiz kızlar için gökyüzünde taşıtlar yerine kelebekler kullandık, isimlerini de bulutlara yazdık..


5- Aslında ikiz kızlar için yaptığım buydu, pembe uçak ve mor helikopter, Arabanın bisikletin pembesi moru oluyorsa uçakla helikopterin neden olmasın ki? Yaptım oldu 😆
,

6- Ortada iki kelebek uçsun dedim, isimliği de pembe olsun, Dolgusuz olarak çalıştım isimliği..

7- E hadi bi de Zemin rengini değiştirelim.. Sarı,, oldumu? Bence oldu,, capcanlı..


8-  kız/erkek ikizler için pembe uçak ve kırmızı helikopter ile, bulutlarda isimleri ve pembe/mavi kelebekleri..



9- Biz geldik yazısı yerine Evimizin neşeleri yazarak, bir de ikizlerin ablalarını koymalıydık kapı süsüne..


10- Vee işye gökyüzümodeli ikizbebek kapı süsünün ilk hali.. ikiz erkek bebekler içindi.. 




 ikiz bebekler için safari ve aydede modellerim de var ama bu model en çok evrim geçiren model oldu ve haliyle fotograflarla da epeyce uzadı, diğer modelleri de ayrıbir yazıda paylaşayım artık,

Sipariş için cicibiciisler@hotmail.com ya da iletişim formunu doldurmanız yeterli..

Bu arada, bu kadar fotograf bana yetmez daha çokfotograf göreyim diyenlerdenseniz  facebook ve instagram hesaplarıma da beklerim..


Yorumlar