Yeni Çeşit- Lavantalı Ürünler






Yeni çeşitleri genelde müşteri istekleri ile çalışıp çoğalttığımda paylaşıyorum, ama bu kez bir değişiklik yapıyorum, ve ilk defa çoğaltmadan paylaşıyorum..  Bazen çalışma esnasında yeni fikirlerle, bazen de zevkli anne adaylarının istekleriyle şekilleniyor yeni modeller.. Bugüne kadar istek olmasına rağmen, mevcut modellerin siparişlerinden dolayı çalışamadığım, ama aklımda olan çeşitlerden, lavantalı keseler, lavanta şişeleri, çerçeve çeşitleri de bunların başında geliyor.. Çerçeve modelleri çalışmıştım aslında ama çeşitlendirmek pek mümkün olmamıştı, bundan sonra her fırsatta yeni denemeler yapmaya çalışıcam..  Lavanta keseleri ve şişeler ise şimdiye kadar siparişini kabul edemediklerimdendi.. 

Bundan böyle lavantalı siparişlerin startını vericem inşallah.. tabiiki beğeni ve takdir sizlerin.. Herzamanki gibi, hayal gücü geniş, zevkli müşterilerimin de istekleriyle bu çeşitlerin çoğalacağını umuyorum..

Yorumlarınız benim için çok değerli, özellikle ilk defa paylaştığım bu işler için fikirlerinizi merak ediyorum :)

Yorumlar