Neseli yıldız magnet-Nil

Neşeli yıldızlar Nil bebek için parladılar bu kez.. :)
Hicran Hanım doğacak kızını karşılarken mutluluğunu paylaşan sevdiklerine dağıtmak üzere sipariş etti neşeli yıldız magnetleri...
Yıldızlar da Almanya yolcusu oldular.. :)
Önceki yayınlarda bahsettiğim dolgulu kuşlar ve arabalar da bu yıldızcıklar sayesinde cıktılar aslında dolaylı olarak ortaya.. :)
Hicran Hanım'ın tavsiyesi ile bana ulaşan Miray Hanımın kızı ve oğlu için hazırlamıştım onları da.. :)


Nil bebek doğalı birkaç ay oldu, güzel mutlu geri dönüşlerini aldım Hicran Hanım'ın, Ben de Nil'e sağlıklı mutlu uzun bir ömür diliyorum... :)
Neşeli yıldızları hep kız bebek için görüyoruz diye düşünüyorsanız, erkek bebek için olanları da birkaç gün içinde yayında olacak,  rengarenk neşeli yıldızlar görmeye hazır olun...:)
Sizin de neşeli yıldızlarınız olsun isterseniz bana cicibiciisler@hotmail.com dan ulaşabileceğinizi de hatırlatarak, yeni cicibiciler için keçelerimin arasına dönüyorum.. :)

Yorumlar