Dolgulu kuş magnet-İpek

 İpeğin doğumu için, isimli dolgulu kuşlar çalıştım..  Taaa Almanya'ya uçtu bu cici kuşlar, ve muhtemelen çoktaann doğmuş olan İpek Kız'ı karşıladılar.. :)
 Dolgulu kuşları magnet olarak hazırlıyorum, istendiği takdirde anahtarlık ta olabilirler, ve İpek için kanadına isim yazdım ama isterseniz isimsiz olarak ta hazırlanabiliyor..
 İlk defa İpek Bebek İçin çoğalttığım bu modeli çok severek, keyif alarak çalıştım, onlar da keyifle dağıtmışlardır umarım sevdiklerine, Haziran ayında çalışıp gönderdiğim bir işti bu minik kuşlar, geri dönüşlerini hatırlayamadım, ama en az benim kadar sevmişlerdir umuyorum.. :)
Uzun zamandır sırada bekleyen yeni çeşitlerden birisiydi dolgulu kuş bebek sekeri/magnet modeli, onun gibi bekleyenler de var daha, kapı süsleri ve magnet modelleri, ve sepetleri yayınlamaya devam edicem, bu arada sipariş etmek isterseniz bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabileceğinizi de söyleyerek keçelerimin arasına dönüyorum.  Sevgiyle kalın.. :)

Yorumlar