Bebek sekeri ve agaci-Ruzgar


Baykuşlu kapı süsünü yaptığım Rüzgar için, emzikli bebek, uykucu bebekler ve baykuşların da olduğu bir ağaç hazırladım..
Daha önce Ahmet Boran için hazırladıgım aynı modelleri anneciği ağaçta sunum yapmış ve fotografını da paylaşmıştı.. o Fotograf Duygu Hanım için de ilham olmuş, ve onuniçin de böyle bir set hazırladım....
 

Emzikli bebekler, uykucu bebekler ve baykuşlar magnet olarak hazırlandı,  duygu hanım için hazırladığım lohusatacında yine bebek figürü kullandım, Hepsi tek tek tülle paketlenmiş ve etiketlenmiş olarak, metal şeker ağacı ve kapı süsüyle birlikte Rüzgarı karşılamak üzere yola çıktılar....

Ve bana iyiki bu işi yapıyorum dedirten, en mutlu olduğum kısmı, mutlu geri dönüşlerden bir tanesi de Duygu Hanım'dan geldi...


Rüzgar bebeğe sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum... 
.........................................................
Sizde bebeğinizi karşılarken ona özel keçeden ürünler sipariş etmek isterseniz cicibiciisler@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz..


Yorumlar