Cici Bici Bayramlar


Cicibici işler, en cici işlerle cici bebekler ve güzel anneler için üretmeye devam ediyor.. :)
Bir süredir ses veremedim buradan size, bir çalışma anı karesiyle ben buradayım demek istedim.. :)
Eylül ayı siparişlerini tamamladım ve an itibariyle masamın durumu budur.. Bir kısmı yani.. :) Diğer tarafta kesilen parçaları, bu fotoğrafını gördüğünüz kısma alıyorum, bayramdan sonra teslimatını yapacağım siparişlerin hazırlıkları bunlar.. kısa bir bayram molası vereceğimizden şimdiden başladım hazırlıklara...
son aylarda paylaşamadığım onlarca siparişin fotoğrafını ve hikayelerini de yepyeni site tasarımıyla paylaşıcam inşallah.. Bayramdan sonra yeni site, yeni işler, yeni modellerle burada olucam, sizi de beklerim..
Bu vesileyle de şimdiden Bayramınız kutlu,mutlu, mübarek olsun..  Sevdiklerinizle her gününüz bayram olsun...

Yorumlar