Safari bebek şekeri, sepet ve kapı süsü-Veli Çınar


Veli çınar'ı karşılarken Safari Konseptli ürünler kullanmak isteyen anne adayımız Gülden Hanım, Maymun, Hipo, Aslan, Fil ve olmazsa olmaz Zürafa magnetler istedi.. 
Safari magnetleri tam boy hazırladığım gibi gövdelerini kullanmadan da hazırlıyorum, çok ta cici oluyorlar..






 ve tabiiki bu cicibicilere bir de sepet gerekliydi..


Veli Çınar için br de kapı süsü olmalıydı... 
Hayvanlar aleminden... safarilisinden...Rengarenklisinden...



vee bir mutlu son daha...
Veli Çınar'a sağlıklı bir ömür diliyorum.. Anne babasıyla birlikte çok mutlu bir bebek olsun inşallah..


Yorumlar

  1. ÇOK ŞEKERLER İNSANIN ÇOCUK OLASI GELİYOR,ELLERİNE SAĞLIK ŞOK BECERİKLİSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.. :)

      Sil
  2. Cici bici rengarenk bir çalışma olmuş.yaparken çok keyf aldığınız belli oluyor.emeğimize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Hanife Hanım, gerçekten çok severek keyifle çalışıyorum, işlerimeyansıyorsa bu keyif ne mutlu bana.. :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel ve şirinler.ellerine sağlık ..
    bayramın kutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber sağlıkla geçireceğin nice mutlu bayramlara....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerAlanay.. :)

      Biraz geç kaldım, senin için de güzel birbayram olmuştur umarım..

      Sevgiler... :)

      Sil

Yorum Gönder