ikiz bebek için Safari Kapı Süsü


Safari bebek kapı süslerine bir yeni model daha eklendi... :) Hem ikiz bebek hem de safari modelini birleştirip içime çok sinen harika bir modelin ortaya çıkmasına vesile oldu sevgili Melek Hanım.. :) 
Defne ve Çınar'ın da isimlerine yakışan yeşillikler içinde sevimli hayvancıklar ve kendilerine çok yakışan yeni turuncu ve yeşil elbiseleriyle keçe bebekler çok sevimli oldu.. :)

Defne veÇınarın odalarının perde ve dolaplarını süslemek için de safari karakterlerden hazırladım tek olarak..
Tam bir orman teması ile hazırlanan odalarında mışıl mışıl uyuyup mutlu bebekler olarak büyüyecekler.. :)
Ve yaptığım işin en güzel en keyif veren yanı, işte bu güzel mutlu geri dönüşler..


Yorumlar

  1. harika olmuş.ellerinize sağlık.sitenizi izlemeyealdım ben de beklerim.
    http://evimizinmarifetleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.. :) geliyorum marifetlerinizi görmeye.. :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, sayfamda yayınlıyorum, bu güzelliği daha çok kişi görsün,,,,https://www.facebook.com/turkanaozgu beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Türkan Hanım..:) Sayfanız takibimde..:)

      Sil

Yorum Gönder