Keçe bebek şekeri modeli- Melek kanadı


Yeni bir magnet/bebek şekeri çeşidi var yine bu gün..
Melekler için melek kanadı...
Dolgusuz modeller arasında yerlerini aldılar..

 4 farklı versiyonunu hazırladım melek kanatlarının..
ilki fiyonklu kurdeleli olanlar..
 İkinci melek kanadı magnet modeli keçe gül süslemeli oldu. kızlara pembe, oğlanlara mavi güllü..
Ayrıca bu versiyonun kına-nişan-nikah için de iyi bir alternatif olabileceğini düşünüyorum..
 Veee işte benim takipçilerimin, büyük bir çoğunluğunu ilgilendrecek olan çeşit.. İkiz bebekleri düşünerek hazırladığım, ikiz bebek için melek kanadı magnet modeli...
Bebeklerin cinsiyetine göre renk kullanabileceğim bu modelde de.

Yeni modeller gelmeye devam edecek, fırsat buldukça aklımdakileri hazırlamaya çalışıyorum.. 
Bahtları açık olsun diyelim...
Fiyat, ödeme, kargo gibi detaylar için sayfanın başındaki bağlantılara göz atabilir, sormak istedikleriniz için bana cicibiciisler@hotmail.com mail adresine mail göndererek ulaşabilirsiniz...

Yorumlar