Yıldız Bebek sekeri/magnet- Mira



Geçen hafta Mira'nın Kapı süsünü yayınlamıştım. Hemen ardından Magnetleri ve Ocak ayı'nın diğer işlerini de sıraya koymaktı niyetim ama olmadı. Nedenini bir sonrak postta anlatayım inşallah..
Şimdi Prenses Miranın Neşeli Yıldız Magnetleri...
Mira'nın kapı süsüne ve ismine uygun olarak yıldız şeklinde magnet istedi anne ve babası.. 
Onların isteğine uygun olarak yıldız magnetlerini hazırlayıp Miranın ismini de kondurduk üzerine...
Okadar güzel, mutlu geri dönüşler aldımki kendilerinden, herşeye bedel...
Özellikle Miranın kapı süsüne bakarak uyuduğunu söylediğinde annesi,nasıl duygulandığımı anlatacak kelimeler bulamadım...

Bir kez daha bu işi yapıyor olduğum için şükrettim Rabbime...
Teşekkürler Mira'nın güzel ailesine, beni de mutluluklarına ortak ettikleri için...
Mutlu bir hafta olsun hepimiz için...



Yorumlar