Keçeden Denizci Kapı Süsü-Ege


Keçeden denizci temalı bebek kapı süsünü daha önce de yapmıştım. Bu kez Ege için hazırladım, ve birkaç ta değişiklik yaptım...
Yaptığım en önemli değişiklik önceki modelde kullandığım araba figürü yerine, denizci kıyafetleri giymiş keçe oğlanı kullanmak oldu.. 

ve bir diğer farklılık ta isimde.. üç harfli bir isim olduğu için harfler oldukça büyük oldu ve biraz haraketlendirmek için ben de üzerine çarpılar attım.. :) çok ta hoşuma gitti, bu yöntemi tekrar kullanacağım sanırım.. :)







 Çapası, yelkenlisi, deniz feneri ve can simidi, yunusları ve olmazsa olmaz güneş ve bulutları ile EGE bebeğin denizci kapı süsü, Ailesi tarafından çok beğenildi, yine çok mutlu eden harika geri dönüşler aldım sevgili Yasemin Hanımdan.. Güzel günlerde kullansınlar, Ege'yi sağlıkla büyütsünler...
vee tabi bu arada ne diyoruz... Diğer kapı süsleri için buraya, keçe bebek şekeri-magnetler için buraya bakabilir, gelmişken birde facebook sayfama  misafir olabilirsiniz..

Sağlıklı mutlu bereketli bir hafta diliyorum...

Yorumlar

  1. tasarımlarınızı taktirle izliyor ayrıca bloğunuzuda izliyorum ''bloğumada beklerim''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Ziyaretinize gelicemben de.. :)

      Sil
  2. nekadar güzel yapmışsınız bende keçeyle ugraşmayı çok seviyorum kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim keçe sever arkadaşım.. ;)

      Sil

Yorum Gönder