Kız bebek kapı süsü-tatlı bebekler

Pembe saçlı, tatlı bebeklerim bu kez Berin için sıralandılar.. Aslında Ramazan bayramı sıralarında yapmıştım bu tatlı bebekli kapı süsünü, Facebook sayfamda o zamanlar yayınlamıştım ama bloga bugüne kısmetmiş.. :)
Bu sıra sıra tatlı bebeklerin gövdelerini pamuklu desenli kumaştan dikip içlerini elyafla dolduruyorum, kocaman gülüşlü yüzlerinin ve pembe saçlarının olduğu kafaları ise örme kumaştan yapıyorum. Yumuşacık tatlı bebekler oluyorlar..:)
 Bu model kapı süsünde keçeyi sadece kenarlardaki kelebeklerde kullanıyorum. 
Henüz erkek modelini yapmadım, ama onun için de mavi, desenli pamuk kumaşlarım, ve saçları için mavi iplerim var..;)
Bu tatlı bebekler sizin bebeğiniz için sıraya girsin isterseniz bana bir mail göndermeniz yeterli. cicibiciisler@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Diğer kapı süsü modellerim için de BURAYA bakabilirsiniz.



Yorumlar

  1. :))) Çok şirin olmuş bunlar yaa,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli bu bebekler emeğine sağlık ...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz Esra Usta, teşekkürler,..

    YanıtlaSil
  4. Çoook şekerler, çoook

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Selda, ilk fırsatta gelicem ziyaretinize, Benden de sevgiler size.. :)

      Sil

Yorum Gönder