KIZ BEBEK İÇİN SAFARİ KAPI SÜSÜ

Daha önce benzerlerini yaptığım safari modeli kapı süsünü bukez daha renkli daha kokoş yaptım Feride için.. 

Bu rengarenk cıvıl cıvıl halini ben çok sevdim safari kapı süsünün. Tam kız işi oldu sanki ne dersiniz.. :)
..................................................................
Safari modeline uygun olarak, zürafa, fil, hipo ve diğer karakterlerle bebek şekeri amaçlı magnetler de hazırlıyorum. Mevcut modellerden başka yeni safari magnet modelleri de yolda. Bu vesile ile bunu da haber vermiş olayım. :)
..........................................................
Safari temalı kapı süslerinin ve diğer modellerin detayları ve fiyatları için Kapı süsleri sayfasına bir göz atabilir, Sipariş ve diğer sorularınız için de iletişim formu ya da mail ile bana ulaşabilirsiniz. cicibiciisler@hotmail.com.
Facebook sayfama da beklerim..:)

Yorumlar

  1. yin şahane arkadaşım.ellerine sağlık.iyi günlerde kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fundacım. Antalya'ya giden bu kapı süsü için ilk yorumun da Antalya'daki bir İzmirli Hemşehrimden gelmesi ne hoş bir tesadüf oldu.. :)

      Sil
  2. Çok şeker olmuş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Bağnu Hanım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok renkli , cıvıl cıvıl olmuş...emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Annenin isteği capcanlı bişey olması yönündeydi, öyle yapmaya çalıştım ben de.. :)

      Sil
  5. MERHABA TAKİPÇİNİM BANA DA BEKLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Sevda, Karakalem yazılar çok ilgimi çekti, geniş bir zamanda ziyarete gelicem tekrar..

      Sil
  6. Çok çok cici bir kapı süsü olmuş ellerinize sağlık...
    Şablon çekilişime beklerim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısınız az önce sizdeydim tam da bu nedenle.. :) hatta mail yazacaktım araya birşeyler girdi kaldı :)
      Teşekkür ederim bu arada güzel yorum için..
      Sevgiler..

      Sil
  7. Çok güzel olmuş özellikle figürler çok şirin olmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder