Keçe süslemeli bebek beresi ve lohusa tacı

Yine yaklaşık 1 ay kadar önce yaptığım bir bebek beresi ve ikiz annesi için lohusa tacı var bugün sırada.
Bukez Anne adayımız doğacak erkek bebeği için bir bere yapabilirmiyiz diye sordu, neden olmasın dedim..
Kızlar için malum çeşit çeşit saç bantları yapılıyor. Erkek için nasıl yapsak diye düşünürken, Atlas'ın giyeceği kıyafetin beyaz ve lacivert renklerde ve denizci temalı olduğunu öğrendim annesinden. Düz beyaz berenin üzerine ismini yazmayı ve minik bir yelkenli ile süslemeyi tercih ettim. 

İkiz annesi lohusa tacı da yine atlas bebeğin annesi için hazırlandı.
Cicibici işler sayesinde çok güzel insanlarla tanışıyorum, Eda hanım da onlardan bir tanesiydi. Yine ürünleri aldığında onun da mutlu sesini duymak beni çok duygulandırmıştı. Rabbime şükür ve dua ediyorum, bu güne kadar hiçbir olumsuzluk yaşamadım müşterilerimden yana, inşallah hep böyle güzel tatlı insanlarla karşılaştırsın hepimizi....

Yorumlar

  1. çok güzeller bereyi de çok beğendim :) bebişin başında daha da bi tatlı olur :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Büşra, bebeğin başında bence de çok tatlı duracak.. :) Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder