İkiz bebek kapı süsleri-biz geldik

İkiz bebek kapı süsü BİZ GELDİK gökyüzü teması, balonları ve afacan ikizleri ile ikiz annelerinin tercih ettiği kapı süsü modelim. Geçen hafta bir tane İzmir'e Bir tane de İstanbul'a gitti.Ama bukez bir tanesinde Annenin isteği üzerine değişiklik yaptık.
 Bebeklerin Kamer ve Şems göbek adlarının olacağını, bu göbek adlarını simgeleyen figürler istediklerini, ve isim mi yoksa biz geldik mi yazdıracaklarına karar veremediklerini söylediler.
Bunun üzerine Güneşin yanına bir de aydede yerleştirerek Kamer ve Şems için birer simge oluşturduk.
Biz geldik yazısından vazgeçmeden isimleri de bulutların üzerine yazdım ve böylece İkiz annesinin tercih yapmasına gerek kalmadı..
Bu da Haftanın diğer ikiz kapı süsü, klasik hali ile...
İkisi de geçen hafta sahiplerine ulaştılar..
Ve aldığım güzel geri dönüşler, telefonda duyduğum mutlu annelerin sesleri bu işin en güzel yanı..:)
Bayramdan önce son bir ikiz kapı süsümüz daha var teslim edilecek, ondan sonra uzunca bir bayram tatili ve ardından yine çalışmaya devam..


Yorumlar

  1. Sahanesin valla, ikilemde kalmak diye bir kavram yok senin genis hayal gucunde... Cok zekice, tebrik ediyorum arkadasim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkürler,.. Annelerin istekleri sayesinde hayal gücüm genişliyor benim de :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sevgiler...;)

      Sil
  3. yaptıkların şahane işler hem temiz hemde çok ustaca takdire şayan.ellerine sağlık.iyi günlerde kullansınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Övgü dolu bu sözler için çok teşekkürler Funda. Özenli çalışmaya gayret ediyorum, çünkü bu siparişleri verirken anneler de çok özeniyor, Ben ticaret değil keyif aldığım için yapıyorum bu işleri ama ticarette kullanılan bir söz vardır, Allah utandırmasın derler, ne satıcı malından ne de alıcı ödemeden yana mahcup olmak istemez. Ben de yaptığım işten yana mahcup olmamak adına özenerek yapmaya çalışıyorum, Allah utandırmasın.. ;)

      Sil
  4. çok şirin olmuşlar .. emeğine sağlık .. eminim bu çalışmalarınla daha çok anneyi sevindirirsin..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, sevgiler..;)

      Sil
  5. ellerine sağlık hoşgelmişler ömürleri güzel olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım, güzel dileğine katılıyorum ben de..

      Sil
  6. Fiyatini öğrenebilir miyim? Çok beğendim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, fiyatlarını aşağıdaki linkte görebilir. siparişiçinde iletişimsayfasındaki formu doldurarak bana ulaşabilirsiniz..
      http://www.cicibiciisler.com/p/kap-susu.html

      http://www.cicibiciisler.com/p/iletisim.html

      Sil

Yorum Gönder