Safari Kapı Süsü - EGE-


Bir safari kapı süsü modeli daha...

Bu kez Ege için hazırladım..

Ege henüz dünyaya gelmedi, benim çok sevdiğim, kardeşim diyebileceğim sevgili Selçuk, ve güzel eşi Tülin'in önümüzdeki günlerde dünyaya gelecek olan bebekleri oluyor minik bey..
Tülin safari karakterleri beğendiğini, onları kullanacağım bir model olabileceğini söyledi, kendileri için bir kapı süsü yapmak istediğimi söylediğimde...

Vee ortaya çıkan budur efendim.. ;)
Kendilerinden aldığım geri dönüşler çok mutluluk verici, onlara da Ege bol bol mutluluk getirsin, kapı süsündeki şirinlere bakıp bakıp onlara agucuklar gülücükler atsın inşallah..;)
...............................................................................
Diğer kapı süsü modelleri için buraya, magnet çeşitleri için de buraya bakabilir, sipariş için bana cicibiciisler@hotmail.com a mail göndererek ulaşabilirsiniz..
Facebook sayfamı da ziyaret etmek isterseniz.. tam da şuraya bir tık yeterli.. :)

Mutlu bir hafta diliyorum... ;)

Yorumlar

Yorum Gönder