Safari isimlik/Kapı süsü (Yiğit)


Safari modeli en çok beğenilen ve istenen kapı süslerinden oluyor. Yiğit için isminin harflerinden oluşan ve safari karakterlerinin süslediği bir model çalıştım bu kez.


Bayramdan önce yapılıp bayramda sahibini bulan bir çalışma idi Yiğit'in Kapı süsü, ancak bayram dönüşü bilgisayarım çalndığı için yayınlama fırsatı bulamadım. Bayram öncesi yaptığım diğer işlerden hafıza kartında fotoğrafı olanları fırsat buldukça düzenleyip yayınlıycam inşallah..
Bu arada tabiiki bu hırsızlık olayının bana öğrettiği çok önemli birşey de şu oldu, önemli dosyaları mutlaka yedeklemek, bu işi de ertelememek gerekiyormuş.
Bir kısmı iş ve ev bilgisayarlarım arasında taşındığı için yedekli idi zaten, ama taşımaya gerek görmediğim yine önemli ve azımsanmayacak bir arşivim, kalıp ve model dosyalarım vardı ve maalesef gitti. Yani anlayacağınız bilgisayar beni çok üzmedi, yenisini almak kolay, ama yıllarca biriktirdiğiniz şeylerin bir anda gidivermesi koyuyor insana..

Sağlık olsun, Allah beterinden korusun diyerek avutuyoruz kendimizi. Hırsızla evin içinde karşılaşmadığımıza şükrediyoruz bir de. Öyle olsa neler olurdu düşünmek bile istemiyorum..
Neyse, lafı fazla uzatmayayım, en kısa zamanda yeni yayınlarda buluşmak üzere diyerek, ve birkaç blog ziyareti yapmak üzere bir gezintiye çıkayım....

Bu arada diğer kapısüsü modellerime göz atmak isterseniz buraya ve diğer yayınlar için de etiketlere bakabilirsiniz...;)

Yorumlar

  1. öncelikle hırsızlık olayına çok üzüldüm.size bişey olmasın da önemli olan o.ama yazdığın gibi yıllardır biriken onca şey uçup gidince kötü oluyor:(
    kapı süsüne bayıldım.süper olmuş.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanay, Dediğiniz gibi, bize bişey olmadan atlattığımıza şükrediyoruz. Birikimlerin kaybolması üzse de yerine gelmeyecek şeyler değil neyse ki, bir kısmını azmedip tekrar toparladım bile, bana ders oldu yedekli ve daha düzenli biriktiriyorum artık :)

      Sil

Yorum Gönder