kına ve nikah hediyesi keçe kelebek magnet


Keçe kelebek magnetlerimiz bu kez kına gecesi ve nikah hediyesi olarak karşınızda.. ;)
Alttaki kırmızı renkli olanları, arkalarında lavantalı tülleri ve kına poşetleri ile birlikte hazırladım. 
Bu rengarenk olan kelebekler de nikah şekeri olarak hazırlandı. Tabiiki şeker kelimesi lafın gelişi, arkalarındaki tüllerde lavanta var.


Sadece pembe ile fuşya kelebek görüyorsunuz değil mi.. ? :) toplam beş renktiler aslında, ama fotoğrafları yok nedense? 
Benim son zamanlarda iki ara bi derede birsürü iş halletmeye çalıştığımdan, çokça gezdiğimden, siparişleri yetiştireyim derken fotoğraf çekmeyi aceleye getirip, arada bazılarını atlamamdan olabilir mi acaba? .. :D
Neyse yapçak bişey yok, bi dahaki sefere de öbür renkleri çekerim :D

Şimdi sırada yine bir nikah, 4 bebek siparişim var, Bayrama kadar dolu dolu çalışıyor olucam.
Siparişleri bayramdan sonrası için almaya devam ediyorum.
Gelişmeleri, çalışmaları facebook sayfamda, bloga göre daha kolay ve güncel paylaşabiliyorum, takip etmek isterseniz oraya da beklerim. 
.............................................
Hayırlı, mutlu, huzurlu bir hafta diliyorum...

Yorumlar

  1. 'kelebekler mutluluk uçursun etrafınızda, rengarenk bir yaşam getirsin' der gibi olmuş nikah şekerleri. çok beğendim ellerine sağlık. bu ne maharet dolu dolu keyifli çalışmalar :) çok imrendim bol ve keyifli siparişler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nekadar güzel yorumlamışsın kelebekleri juliette.. :) Çok teşekkürler güzel yorumun ve dileklerin için, Sevgiler.. :)

      Sil
  2. Canim benim sen cekmesende renkelri ben hayal edebilyiroum, yine harika renkler calismissindir sen eminim, yok yok ben cok erken evlendim yaaa:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm, sen iste ben yaparım yine de sana, bi bahane bulursun.. :)
      Çok teşekkürler güzel yorumun için,
      Sevgiler.. :)

      Sil

Yorum Gönder