Kelebek Bebek Şekeri & Magnet

Minik bir kelebek için, kelebek magnet yaptım.. :)



Haftalar önce teslim edilen işlerden biri yine bu keçe kelebek magnet. Ama daha yeni yayınlıyorum ben.
Neden?
Bir önceki postta anlattığım hırsızlık mevzusu vardı canımı sıkan, bayram sonrası yetişecek siparişler, biraz da benim tembelliğim işte.

Evet evet itiraf ediyorum ki çok tembelim, sanırım en tembel bloggerlardan biriyim..:(

Şikayetçiyim kendimden...!
İşleri hazırlamak işin en kolay yanı geliyor bana, ama fotoğraflarını çekmek, düzenlemek yayınlamak nasıl zor bilseniz..
Aslında biraz zamansızlıktan kaynaklanıyor bu durum.
Gündüz işimin stresini, akşamları siparişleri hazırlarken atıyorum atmasına da sonrası için zaman olmuyor işte.
Bu konuda çözümüm var, gelecek için de planlarım var.. Hatta bir kısmı için hazırlıklar başladı bile..
Ama uygulamaya için daha biraz daha zaman gerekiyor..
Biraz daha zaman....!
..........................................................................
Kelebek magneti beğendiyseniz sipariş için bana cicibiciisler@hotmail.com 'a mail göndererek ulaşmanız yeterli.
Magnet modelleri ve fiyatları için buraya bakabilir, diğer ürünler için de sayfanın en üstündeki ilgili etiketleri gözden geçirebilirsiniz..
...................................................................
Burada postlar arasında uzun zaman aralıkları olsa da facebook sayfamda daha sık ve güncel paylaşımlar yapabiliyorum.
Bazen elimdeki işlerden, bazen bitmiş işlerden, bazen de içimden ne gelirse onu paylaşıyorum.
Takip etmek için buyrun lütfen.. cicibici işler facebook sayfası 
................................................................


Yorumlar