Keçe dolgusuz kuş magnet


Kalın Keçeden dolgusuz kuş magnetler ... 
Çok büyük keyifle çalıştığım modellerin başlarında yerini aldı bu rengarenk şirinler..
sizi fotoğraflarıyla başbaşa bırakıp çalışmaya devam edeyim ben, zira çook yoğun bir hafta geçiriyorum.. ;)


Diğer renkleri ve daha fazla resim facebook sayfamın albümlerinde olacak 1-2 gün içinde
Özel  ve güzel günlerinizde bu kuşlardan sevdiklerinize anı olarak dağıtmak isterseniz yapmanız gereken, bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşarak sipariş vermek olacak.. :)

Yorumlar

  1. So cute birds!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bunlara. ellerinize sağlık çok şirin olmuşlar. bu günlerde favorim penguen :) yokmu penguen çalışmalarınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Juliette.. paytaklar benim de hoşuma gidiyor, sadece bir kart çalışması yapmıştım onlarla geçen aylarda ama yayınlama fırsatı bulamadım, çok sevimli gelmişlerdi bana da, ne yazıkki yeni modeller yapmak için pek vaktim olmuyor, ancak özel siparişler olursa.. Ama belli mi olur, Belki penguen isteyen biri de çıkar ne dersiniz...;)

      Sil
  3. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için..

      Sil
  4. ne cici olmuş bunlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. :) Blogunuz ne kadar keyifli. el emegıne yer veren projelere bayılıyorum. Bende cok keyıfle yer verıyorum blogumda. hemen takibimdesınız artık. sevgiler. :)

    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Merve, Güzel yorum ve ziyaretiniz için çok teşekkür ederim, bana da blogunuzu tanıma fırsatı verdi bu ziyaret, çok memnun oldum .. ;)

      Sil

Yorum Gönder