Yeni Patikler..


Çok ihmal ettim buraları çookk, biliyorum, Mazeret bahane ararsak o da çok var, ama en başta ihmalkarlık, ve facebook sayfamda durum güncellemesi yapmanın daha kolay gelmesi sanırım bunun sebebi.
Son zamanlarda hem işyerindeki hem de siparişlerimdeki yoğunluk blogdan biraz uzaklaştırdı beni, daha doğrusu sanırım bloga harcamam gereken enerjiyi de onlara veriyorum. Yoluna girecek tabi, rutine döneceğim yine, şu sezon girişini bi atlatmamız gerekiyor bunun için.
Önceki postlardan birinde bahsettiğim Gülen Hanım için yaptığım patikleri paylaşayım bugün artık dedim ama, şu kısacık yazıyı yazmak için kaçkere ara verdim sayamadım..:)
Resimleri ekleyip güzel bir hafta dileyip kaçayım.
Daha uzun keyifli postlarda görüşmek üzere..



Yorumlar

  1. Çok hoş olmuşlar canım.
    Kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ayşımcım, benden de kocaman sevgiler sana..:)

      Sil
  2. Patikler cok sevimli olmus. Bunlari gorunce keceye baslamaya karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Negüzel..:) Başlayın bence de, çok keyifli bir uğraş, Beğenmenize de çok sevindim..:)

      SEvgiler..

      Sil

Yorum Gönder