magnet ve kapı süsü hazırlıklarında kareler ve ben


Çok ihmal ettim blogu demiştim ya son yazıda hani, hiç olmazsa bir de hafta sonunda selam vereyim istedim. Sadece selam tabi, uzun uzun postlar yazmayı istesem de yapamıyorum.
Keçelerimle son derece samimi günler yaşıyoruz yine...
Bahar mevsimine ve yaklaşan yaza uygun işler yapıyorum..
Bu güneş bulut ve kuşları hatırlayanlar olur önceki işlerden,  üstteki balonların da ilave edilmesiyle yeni bir görünüm kazanan bir kapı süsü geliyor....
Vee magnetler var ...
 minik minik balonlar var onlarda da..
 Bitmiş hallerini de paylaşıcam yakında, ama önce haftanın sondan bir önceki çalışma gününde, dışarıda güneş ışıl ışıl parlarken, ben serin hatta soğukça bir ofiste masamın üzerindeki yığınla boğuşmak zorundayım..
Lafı fazla uzatmadan, güzel bir hafta sonu diliyorum şimdiden herkese, Hayırlı Cumalar olsun...
Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. merhabalar, blogunuzu yeni keşfettım,takıbe aldım,maşallah cok güzel işler yapmıssınz :)
    bnmde bir moda blogum var,beklerım sizi:)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel sözleriniz için, hoşgeldiniz, sizi burda gördüğüme sevindim, ben de sizin sessiz takipçilerinizdendim bir süredir, .. :)

      Sil
  2. ne güzel ciciler yapıyorsunuz.kolaylıklar diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alanay, Bende sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil
  3. Teşekkürler, güzel paylaşımlarınızın devamı temenlisiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Web Seyyahı, siz de hoşgeldiniz..

      Sil

Yorum Gönder