Taraftar bebek patiği

 Uçaklı Kapı Süsünü Yaptığım Beyazıt İçin Bir de Taraftar Patik istedi Gülten Hanım. 
Beyazıt Beşiktaşlı doğacakmış.. :)
Beşiktaş'ın renkleriyle bir patik tasarladım ben de onun için.
Gülegüle giysin Yavru Kartal..:)
Siz de bebeğiniz için taraftar patik isterseniz bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Diğer patik modellerimi görmek için BURAYA,
Kapı süsleri için BURAYA
Tüm Keçe ürünler için de BURAYA bakabilirsiniz..
Mutlu, sağlıklı, başarılı bir hafta dilerim...

Yorumlar

  1. Ben FENERBAHÇE'li olsam daaaaa bunlar da çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir FENERBAHÇE'li olarak ilk fırsatta sarı-lacivertini yapmayı düşünüyorum :))
      Çok teşekkürler, sevgiler..:)

      Sil
  2. ne kadar güzel ve şirin olmuş!ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunun için Çok teşekkür ederim. Sevgiler.. ;)

      Sil
  3. selam çok güzel olmuş ellerinize saglık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder