Uçuşa hazırız..:) Hadi siz de gelin..:))



 Bu minik kuşlar yarın uçacak...
 Kuşlara eşlik edecek bir helikopter...
Bir de uçak var...:)
Veee işte yakışıklı Pilot...:)
  Onların rüzgarına kapılan bir uçurtma...
Hızlarına yetişmeye çalışan bir de arabacık..:)
Nerelere gidecekler dersiniz...? 
Ben haftanın başını sonuna bu cicibici işlerle bağlarken, buralara uğramaya pek fırsat bulamıyorum. Gündüz de iş yerinde oldukça yoğun olunca işler, zamanla yarışıyorum...
Arada facebook sayfamda paylaşıyorum çalışmalardan haberleri... merak edenleri, izlemek isteyenleri beklerimm:)

Yorumlar

  1. çok şekerler, hele o helikoptere bayıldım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...:)

      Helikopteri ilk defa yaptım ve ben de çok sevdim :)

      Sil
    2. Uçurtma çok güzell,hepsi çok güzel.

      Sil
    3. Canım çok teşekkür ederim, Sevgiler..:)

      Sil
  2. bende çok beğendim anlatımıda eğlenceli bir post olmuş.ellerinize sağlık yeni sahipleride güle güle kullansın sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alanay..;)
      Ben de bunları yaparken çok eğleniyorum, keyif alıyorum, o yüzden belki anlatımı da böyle oluyor:)
      Severek kullanmalarını diliyorum ben de..
      Sevgiler..:)

      Sil
  3. O ucaklar helikopterler benide alirmiiiiii??? Cok ozledim ulkemiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beniimm, kıyamam yaa, Gurbet zor dimi...Pilota bi söyleyelim alır belki :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok sevimli olmuşlar, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder