Sevimli keçe karakterlerle sevimli hafta sonu..:)



Ay ayyy! Siz nereye gidiyosunuz bakiim öyle hoplaya zıplaya, yaramazlar!
Zeynep sizi bekliyormuş, Geçin bakiim hizaya....
Yarın Zeynep ve Bahadır'ın olacaksınız...
.....................................................................................................
Benim açımdam Oldukça yoğun geçen bir haftanın sonlarındayız. Birçok kişi için bugün son iş günü ama ben yarın da çalışıyorum. Bu gördüğünüz sevimliler de yarın teslim edeceğim  siparişlerin kahramanları..

Lafı fazla uzatmıycam, çünkü önceki yazımdan da anlaşılabileceği gibi lafı uzattıkça içinden çıkamıyorum, nihayete vardıramıyorum...

Veee ne yapıyorum? Hemen kısacık kesip mutlu bir hafta sonu, Hayırlı Cumalar diliyorum hepinize...;)


Yorumlar

  1. sizede hbayırlı cumalar ve kolay gelsin.bu şekerler çok güzel olmuşlarç.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ayser, keçeye her zaman bayılmışımdır.

    ayrıca sevgili ayser, seni blogumda "mim"ledim, gelmeni bekliyorum. ;)

    http://muguettt.blogspot.com/2013/02/liebster-blog-award.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müge, Uğrarım en kısa zamanda, Sevgiler..:)

      Sil
  3. Hepsi çok tatlılar benim favorim zürafa iyi haftasonları sizede.

    YanıtlaSil
  4. Evet yaa, bu zürafa bana da hepsinden daha sevimli görünüyor hep:) Sevgiler.. ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder