Kesilmiş keçeler satışta-Kalpler ve Güller

keçe gül

Ev dekorasyonundan giysi süslemeye, taç, toka broş ve benzeri aksesuarlardan ev tekstili ürünlerine, aklınıza gelebilecek birçok işte, hobilerinizde,  aplike veya yapıştırma yöntemiyle kullanabileceğiniz kesilmiş keçeler...

Şimdilik dilimli kalpler ve güller var. Renk renk , boy boy.

keçe gül

keçe gül

keçe malzeme aplike

kesilmiş keçe,aplike


Yakın zamanda inşallah diğer kalıplardan da kesimler yapıp eklerim..

keçeler, ince sentetik keçe olup isteğe göre kalın keçe ile kesim yapabiliyorum.

sipariş ve sorularınız için cicibiciisler@hotmail.com adresinden bana ulaşabilir, emeksensin'den de satın alabilirsiniz.


Yorumlar

  1. baktıkça içim gitti.ne güzeller!bol bol bereketli satışlar ve kazançlar diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler güzel yorumun ve güzel dileklerin için, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Eneeeeemmmmmm ben yapmayi ogrendim ama yinede seninkiler bir baska guzel gorunuyorlar gozume, orda olaydim, hepsini ben alirdim herhalde:)) Coooookkkk satislarin olsun bebeeeemmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya, bayılıyorum senin şu enemmm'lerine :)
      Türkiyr'ye geldiğinde haber ver göndericem sana bir demet gül..:)
      Güllerden ilk siparişi aldım bile, senin gibi şapka süslemesinde kullanılacakmış, Güllü şapkaları moda mı yaptın ne :)

      Sil

Yorum Gönder