Mim-Aslında üçü de benim bebeklerim!!

Eveet üçü de benim bebeklerim, mutfağımda olmazsa olmazlarım, hayatımı kolaylaştıran sevgili elektronik eşyalarım. Çok mu abarttım ne?
Ama öyle değiller mi çoğumuz için? Belki tost makinesi herkes için benim kadar önemli değildir, ama sabahlarımın vazgeçilmezidir kızarmış ekemekle ya da tostla kahvaltı. Nice tost makineleri eskittim, son göz ağrım kendisi..
Su ısıtıcı ise en çabuğundan kahve içmenin, makarna haşlamanın, çay demlemenin ve daha bir çırpıda aklıma gelmeyen bissürü bissürü sıcak su ile yapılan işlerin olmazsa olmazı. Sekiz yıldır kullanıyorum, rengi değişti, yazıları silindi ama maşallahı var. Sinbo markasını kendisiyle tanıdım ve sevdim.



 Veee mini bulaşık makinem...Kendisi küçük yaptığı iş kocamann. Kalabalık olmayan aileler için ideal, tek sepetlik, set üstü bulaşık makinesi. Alırken çok tereddüt ettiğim ama beni utandırmayan baş yardımcım. Beni mutfakta uzun zaman geçirmekten kurtardı.
mini bulaşık makinesi
 Merak eden çok oluyor set üstü bulaşık makinesi nasıldır diye, ben de içini de çektim, gördüğünüz gibi tek sepet, o kadarcık işte. Boyuna bakmayın güzel iş yapıyor :)

mini bulaşık makinesi
E iyi de ben neden çektim bu üç bebeğin fotoğrafını neden anlattım size durup dururken?
Tabiiki öylesine değil. Bu sevgili Aynur'dan gelen bir mim'di. Üç küçük mutfak kırıntısı, mutfakta sevdiğiniz üç şey denmiş, ne olursa... Genelde sevimli minik şeylerdir belki çoğunuzun sevdiği, ama ben zamandan kazandıranları seviyorum :)
Şimdiii gelelim bu mimciği kimlere göndereceğimizee?
Blogumda en son yorumlarını cevapladığım iki kişiye gitsin bu kez.
Sevgili Tubaanne,ve evimbenim atölyem , haydin bakalımmmm :) Sizin üç küçük mutfak kırıntınız nelermiş :)

Yorumlar

  1. Aysercim bende bekliyorum.Hoşçakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknurcum, ziyaret ediyorum seni sık sık, severek takip ettiklerimdensin canım.

      Sil
  2. ne güzel okuyordum yaa, bi de baktım bana gelmiş:) tamamdır arkadaşım yakında paylaşiciimm inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekleyeceğim senin bebeklerini şekerim :))

      Sil
  3. Beni düşündüğün için teşekkür ederim canım:)Mini bulaşık makinana bayıldım,çok şirin yaa.Hem de onu boşaltması da kolay olur.Bendeki büyük olandan;ve inanılmaz sıkılıyorum onu boşaltmaktan:)Ay çok tatlı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh evet canım ya, makinamın en sevdiğim yönlerinden biri boşaltması:) bir-iki dakikada işlem tamam :)
      Annemin evindeki makina benim de çok gözümü korkutuyordu, dediğin gibiçok sıkıcı.

      Sil

Yorum Gönder