Ödül!!

Sevgili hayal iğnesi göndermiş. Amacı takipçi sayısı 200 den az olan blogların tanıtımına katkıda bulunmak olan bir ödül bu. Beni de düşünmüş sağolsun. E bu ödülün amacına ulaşması için ne yapmak lazım, Verilen linklerdeki bloglara bir bakıp, ilgi alanımız dahilinde ise takibe almak gerek değil mi? Ben de Hayal iğnesinin verdiği linklere, hatta daha da öncekilere de geri dönerek şöyle bir göz attım, ve yeni, güzel, gelecek vaad eden bloglar keşfettim. Yazıyı okuyan arkadaşlarımdan ricam siz de verdiğim linklere bir göz atar mısınız lütfen, Belki de sizin de takip etmek isteyeceğiniz bloglarla tanıştırabilirim sizi ne dersiniz?

İşte tavsiye bloglar:
  • Elişleri dünyası  Blog sahibesi arkadaşımdır aynı zamanda :) Kendi yaptığı örgüler ve havlu süslemeleri var blogunda
  • Küçük mucizelerim Daha yolun çok başında, yaptığı dekupaj çalışmalarını paylaşarak başlamış bloguna, eminim daha çok güzel işler göreceğiz kendisinden.
  • Bora'nın dünyası Dünya tatlısı yakışılı boranın maceralarını okumak isteyenler mutlaka takip etmeli, ben zevkle okuyorum Boranın annesinin güzel yazılarını..
  • Serra'nın annesi yine anne, annelerin ve anne adaylarının okuması gereken güzel paylaşımları var..


Yorumlar

  1. çok güzel düşünülmüş şeyler bunlar katılıyorum :) blogumda size ait bir ödül var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, geliyorum ödülümü almaya, sevgiler :)

      Sil
  2. Canımmmmm Ayser Ablacımmmm...Beni ne kadar mutlu ettin anlatamam :) Çok teşekkür ederim, iyi ki varsın! Seni tanımak da annem ve benim için çok büyük mutluluk biliyor musun?Öperim ellerinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, Senin o tatlı yanaklarını öperim ben de, güzel güzel anlatmaya devam et yaptıklarını, okuyalım olur mu,ben de sizi tanıdığıma çok çok muyluyum, anneciğine de sana da sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil

Yorum Gönder