Kece Kapi/duvar susu- Zehra


İlk defa çalıştığım bir tür kapı/duvar süsü oldu bu. HArflerin yüksekliği Yaklaşık 10cm kadar, içleri yumuşacık elyafla doldu, üzeri çiçek, uğur böceği, kelebekle süslendi ve Zehra'ya uçtuuu.
İlk defa yaptığım bir model olmasının yanında çok aceleye gelip bir gecede hazırlanmış olması da bir dezavantajdı aslında, aklımdaki modeli uygulayamadım, hazırda bişey olmayınca da en çabuk yapılabilecek süslemelerle göndermek zorunda kaldım, Bu haliyle de çok beğenildi aslında ama bir de düşündüğüm modeli uygulayabilseydim nasıl olurdu demekten kendimi alamıyorum... İnşallah yakın bir zamanda daha çok içime sinen bir çalışma yapma şansı bulurum..



 KEçeden yaptığım diğer ürünleri görmek isterseniz buraya bakabilir, satın almak istediğiniz ürünler için bana cicibiciisler@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz. Mutlu bir hafta olsun hepimize.. Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. merhaba , ziyarete geldim Keçe çalışması bence başarılı ellerişnize sağlık bende beklerim.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur Şenel teşekkürler cesaret veren yorumunuz için. Geliyorum ziyarete ben de :)

      Sil
  2. Harfleri muntazam doldurup dikmişsin canım,ellerine sağlık:)Harflere keçe doldurunca yamulmaya çok müsait oluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, keçede dolgulu çalışmak biraz zor evet, elyafı dengeli dağıtmak gerekiyor, ama yinede çok keyifli...:)

      Sil
  3. çok başarılı olmuş sıkma canını ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım, gittiği yerde de çok beğenilmiş zaten aldığım duyumlara göre :) inşallah bundan sonra da daha çok içime sinen işler olur, Sevgiler:)

      Sil

Yorum Gönder