Kece erkek bebek patik -2-

Bir erkek bebek patiği daha geldi, bu seferkiler  pisili :) Bunlar annemin tasarımı, pisicikler birbirine, bebiş te onlara baksın istemiş. Renklere ve figüre bakınca bir Galatasaray çağrışımı alıyorum ama, tercihler anneme ait olduğu için hiç ihtimal vermiyorum :)) Yine de bu patikleri erkek bebek için taraftar patikleri olarak yapma fikri verdi bu bana, Ne dersiniz, Fanatik babalar sever mi bu fikri?

Tabi biz bunları mesela galatasaray için düşünürsek taraftarları bize kızabilir de, 'bizi ne hale soktun aslanız biz kedi değil' diye :))
Ama nihayetinde bunuda siz değil minicik bir bebecik giyecek değil mi :)

Neyse ben biraz düşüneyim bu taraftar patik işini :) Tabi yorumlarınız da karar aşamasında faydalı olur :)
Şimdi gelelim işin duygusal kısmına:) Bu patikler de diğer patiklerimiz gibi emeksensinde  patik reyonunda satıştalar. Gördüğünüz patik 4-6 ay için uygun, satın almak isteyenler emeksensinden, ya da cicibiciisler@hotmail.com dan bana ulaşabilirler. Farklı renk ve boy tercihleri için de mail gönderebilirsiniz.
Diğer patik modelleri için de buraya bakabilirsiniz.

Yorumlar

  1. bende bir ödülünüz var buyrun gelıp alın:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim beni de düşündüğün için, Sevgiler..;)

    YanıtlaSil
  3. bayıldımmm :) çok şeker olmuşlar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder