küçükprenses Etamin şemalarının sonuncusu (galiba :)

çarpıişi


Küçük prenses temalı etamin şemalarının 3.sünü sunmaktan gurur duyarızz... He he ne dizi oldu ama, küçük prensesokulda, küçük prenses tatilde... Şaka şaka, hepsi çok uzun olacaktı, indirilebilir dosya olarak ta vermek istemedim, beğenenler beğendiği yerlerini alabilsin diye, parça parça yayınlamak daha mantıklı geldi. Umarım faydalananlar olmuştur. son bölümü de verelim artık yeni dizilere gelsin sıra değilmi ama :)
Seviyorum hepinizi canım okuyucularım, ay bugün bi coşasım, koşasım var, resimleri ekleyip iş yapayım biraz da enerjim boşa gitmesin :)


çarpıişi














Yorumlar

  1. Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim keçece, güzel işlerde kullanmanız dileğiyle, sevgiler. . .

      Sil
  2. Bu birbirinden güzel paylaşımları kaçırmamak için, sizdeyim. Bende beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Marifetli cadı, geliyorum hemen ziyarete :)

      Sil
  3. çok güzeller.... battaniye, yastık vb. üzerinde hayal etmek çok güzel bu şemaları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama, hayal ediyorum ben de yalnızca, şöyle etamin seven sabırlı birisi yapsa da görsek ne güzel olur :)

      Sil

Yorum Gönder