Tarif yazarak para kazanmak ister misiniz?

Ev hanımlarına evde çalışarak para kazanma tavsiyeleri  vermeye devam ediyorum.  Aslında bugün başka bir konu yazmayı düşünüyordum ama vaktim çok kısıtlı olduğu için daha kolay ve kısa yoldan anlatabileceğimi düşündüğüm bir konu yazmaya karar verdim. İnternetten kazanç yöntemleriyle ilgili yazacağım birkaç yazıdan sonra düşünüyordum, o yazıları hazırlamak daha fazla zamanımı alacağından, ve bu hafta bitmeden de yeni bir yazı yazacağıma söz verdiğim için, sıralamayı değiştirdim. Kısmet bugüneymiş ;)

 Sıradaki evde çalışma yöntemimiz bütün hanımların yaptığı bir ev işini kazanca dönüştürmekle ilgili. Yemek tarifi yazarak para kazanmaktan bahsediyorum.
Her gün yemek yapıyoruz, pasta-börek, kurabiye kek, çeşitli yemekler, ikramlıklar yapıp, afiyetle yiyip bir de üstüne para kazanmak mümkün. Nasıl? tabiiki internet sayesinde. İnternette yemek tarifi aramayan pek yoktur herhalde bu yazıyı okuyanlardan. Peki baktığınız o sitelerin siz onları okurken para kazandıklarını biliyor musunuz? Neden siz de tariflerinizi paylaşarak, yeni tarifler yazarak para kazanmayasınız?
Yemek te yaparız pasta da, ama bu site kurmayı yayınlamayı nasıl yapıcaz derseniz, işte tam da bunun için hazırlanmış, yapılacak işlemleri sırasıyla çok basit şekilde anlatan, ve içinde binlerce yemek tarifiyle birlikte size verilen bir eğitim seti var. Tarif yaz kazan eğitim  seti. Detayları incelemek için buraya bakabilirsiniz. Sette değişik kategorilerde toplam 3000 adet hazır tarif var. Kendi ekleyeceğiniz özel tariflerinizle ve anlatımlarınızla da kendinize özgü bir hale getirdiğinizde kazanç getirmemesi için bir sebep göremiyorum.

tarif yazarak kazan.

Yorumlar