Yumurta boyama KİŞİLİKLİ YUMURTALAR

Efendim bu yumurta boyama işini kim akıl etmiş bilmem, ama iyi etmiş. Enteresan güzellikler çıkıyor ortaya. Okuduğum gördüğüm bilgilere göre, Amerika başta olmak üzere bir kısım ülkelerde paskalya adı altında kutlanan bir bayramda boyanıyor bu yumurtalar genelde. Azerbaycan'da da böyle bir gelenek olduğunu okumuştum. orda da bahar bayramı olarak kutlanan bir bayramda süsleniyordu yumurtalar galiba, yoksa yılbaşında mıydı?? Ayy bilemedim şimdi. Azerbaycandan ziyaretçilerim oluyor sık sık, eğer bu yazıyı da okuyan olursa bizi aydınlatırlar belki. 
Şimdi asıl konumuz yine yumurta süsleme, ama bunlar kişilikli yumurtalar. Kral, Kraliçe, ve korsan yumurta. Kralla kraliçeyi anladım da yanlarında korsanın işi ne acaba? Yoksa yakışıklı prens güzel prensesi korsanın elinden mi kurtarmış? İyi de öyle olsa neden beraber poz versinler kameraya? Korsanın zindana atılmış ya da kellesinin alınmış olması lazımdı. Zavallıcık zaten kelleden ibaret :))
Şimdi bu yumurtaların böyle süslenip püslenmesi ve haklarında bir hikaye uydurulması, yumurta sevmeyen çocuklar üzerinde nekadar etkili olur dersiniz? deneyip görmek lazım. Ben olsam kıyamazdım onları yemeye. :)





Kaynak
Kaynak


Yorumlar

Yorum Gönder