TESTLER, FALLAR...



Biraz test çözmeye ne dersiniz? Yaşı 25 ve altında olanlar için sanırım test sözcüğü pek hoş çağrışımlar yapmıyordur, test eşittir sınav gibi basit bir karşılığı var testin son yıllarda ülkemizde. Bizim için öyle miydi ya, okuldayken sınavları test usulü yapsalar diye gözünün içine bakardık hocaların. Allahtan benim biraz ağzım laf yapar, kalemime de yansırdı biraz bu durum, sorunun cevabından emin olmasam da, kurduğum cümleler öğretmenlerin kanaatini olumlu yönde kullanmalarına vesile olurdu. Cevabı bilmiyosan kıvran dur klasik usul sınavda, Dilinin ucundadır da bi türlü çıkaramazsın bazen.Test olunca öylemi ya, doğru cevabı görünce tanıyıverirsin, emin değilsen cevaplar arasında eleme yapar bulmaya çalışırsın doğruyu, hiç olmadı atarsın, ya tutarsa diye ümit ederek:)


Bir de dergilerde olan testler vardı, hani şu gençkız-kadın dergileri var ya, onlardaki okurlarına çok önemli sırlar açıklayan, hayatlarına yön veren, kırık kalplere ilaç olan testler. "sevgilinizle ne kadar uyumlusunuz", "o da size aşık mı", "kıskançmısınız", "kim daha çok seviyor", ve daha neler neler. Ah bu testler olmasaydı nasıl anlardık birilerinin gizli düşüncelerini, içimizde kendimizden bile sakladığımız duygularımızı?

Komik geliyo şimdi, ama gençtik ozamanlar, hatta çocuk sayılırdık. Ciddiye alır önemserdik galiba böyle şeyleri. Bilmem hala var mı o dergilerde böyle mühim! testler. İnternet üzerinde rastlıyorum bazen. Gülüp geçiyorum. Geçenlerde gelen bir karakter analizi bağlantısından geldim buralara kadar. Nekadar inanılır güvenilir bilmem ama, eğlenceli. Sayfada başka testler de var.Karakter analizi, Kişilik testi, IQ testi, Beyin Testi, veeee Aşk Falı.

Haydi çözelim, sırlarımızı keşfedelim :))

Bir de konuyla ilgili olarak, bir ayakkabı boyacısının yaptığı karakter analizine bakalım, düşündürücü....





Yorumlar

  1. çok zevkliii:)
    hepsini yapacağım:)
    teşekkürler...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Okuyan; :)) hadi kolay gelsin bakalım,
    ben IQ testini çözdüm, normalin üstünde zeka dedi. Yalaannnn :D Beynimin normalden fazlasını kullanabiliyormuşum :b hehe, ben de başkalarına ayıp olmasın diye normal miktarını kullanıyodum zaten, yoksa üstün zekalıyımdır :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder