Keçe Lavanta Keselerim



Keçeden yaptığım lavanta keseleriyle karşılıyorum bugün sizleri.Ben yaptım diye mi bilmem ama çok beğendim bu mis kokulu şeyleri ben :)
Yeşil olanda renk seçimi beni pek yormadı, ama kalpli bulutlarda neler uçuştu aklımda bilseniz, en belirgin özelliklerimden birisi olan kararsızlık burada da kendini ön plana çıkardı ve sonuçta siyahmı olsun beyaz mı diye düşünürken, baktım ki karar veremiycem, ikisini de yapayım dedim, ortaya bunlar çıktı :)



 



Burda da arka yüzleri var. Bomboş görünce içim rahat etmedi, minik bir imzam olsun bari diyip iğne-iplikle küçücük işledim oraları da.



Yorumlar

  1. ne kadar güzel olmuşlar... ellerine sağlık...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. özlems.corner, okuyan, çok teşekkürler güzel yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık,
    çok cici olmuşlar
    özellikle yeşil favorim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Pembe blogum, hoşgeldin. Ben de yeşil olanın hayal ettiğimden daha hoş olduğunu gördüm bitince. Fuşya ile çok hoş bir uyum oldu ;)

    YanıtlaSil
  5. keskinmakas; çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. sema, Yorum ve ziyaretiniz için teşekkürler. Yine beklerim ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder